Afirmacja swobody

Od września ruszyła kolejna kampania Big Star wykorzystująca nadrzędny atrybut marki. Swoboda życia i swoboda wyboru to motyw, który pojawił się w odsłonie wiosenno-letniej. W komunikacji towarzyszącej kolekcji Jesień/Zima 2011/12 marka po raz kolejny nawiązuje do wolności jaką mają ludzie, którzy żyją w zgodzie z własnymi wyborami.

W tym sezonie sesja fotograficzna autorstwa Agaty Pospieszyńskiej po raz pierwszy od wielu lat realizowana była w Polsce.
Warszawa. Artystyczna Praga. Kamienica przy ul. Nieporęckiej 12 – znana z klimatu, wolności artystycznej i designerskiej stała się tłem do prezentacji najnowszej kolekcji FW`11. Zarówno przestrzeń kamienicy, w której nie brakuje „przedmiotów z duszą” jak i klimat panujący tu za spraw mieszkańców stworzyły doskonałe warunki do uwiarygodnienia przesłania marki Big Star w najnowszej kampanii: Free Choice. Free Life!

Bohaterami sesji zdjęciowej jest grupa znajomych na niezobowiązującej domówce, których łączą zainteresowania, pasje, sposób bycia i patrzenia na świat. Otwarci na doświadczanie ,ciekawi ludzi i tego, co dzieje się wokół,. Zadowoleni z życia, z siebie i swojego wyglądu, naturalni. Cenią wolność wyboru w każdej dziedzinie życia – również przy okazji stroju. Zwracają uwagę na jakość i detale. Sięgają po to, co jednocześnie współczesne i ponadczasowe. Wybierają świadomie to, co jest zgodne ich potrzebami, pragnieniami nawet jeśli są to wybory wbrew tendencjom i modem. Pozostają w zgodzie ze sobą. Dlatego są wolni.
Ich postawa, wyraża to, co stara się promować marka Big Star:
„Nie przebieraj się, nie podążaj ślepo za trendami, które są wbrew Twoim gustom i potrzebom. Wybieraj swobodnie i żyj w zgodzie ze sobą, własnymi potrzebami i stylem ”.

[nggallery id=1817]

Scroll to Top
Scroll to Top