biżuteria Calvin Klein

Zegarki i biżuteria Calvin Klein – rusza kampania na 2018 rok!

Spółka ck Calvin Klein Watches + Jewelry Ltd. ogłosiła rozpoczęcie globalnej kampanii reklamowej CALVIN KLEIN WATCHES + JEWELRY, która obejmuje produkty marki na rok 2018.

 Połączenie ujęć wykonanych w Kalifornii przez Lachlana Baileya ze zdjęciami martwej natury autorstwa Anthony’ego Costifasa pozwoliło stworzyć dynamiczną kampanię, która obraca się wokół młodych ludzi zanurzonych w sennych marzeniach, podkreślając intymne chwile i ducha New Americana. Wystylizowani przez Melanie Ward modele CALVINA KLEINA – Lulu Tenney i Fernando Albaladejo, są częścią ośmioosobowego składu CALVIN KLEIN. Pojawiają się również w innych tegorocznych kampaniach CALVINA KLEINA. Wszystkie kampanie poprzez wykorzystanie symbolicznych obrazów tworzą spójną wizję różnych produktów marki. Zdjęcia zachwycające niezwykłymi krajobrazami przedstawiają także amerykańskie narzuty w stylu vintage, które w tym sezonie są motywem również w innych kluczowych kampaniach marki CALVIN KLEIN.

 Kolekcja CALVIN KLEIN WATCHES + JEWELRY 2018 kontynuuje eksplorację kreatywnej wizji CALVIN KLEIN wprowadzając nowe modele. Są to ponadczasowe i nowoczesne style zamknięte we współczesnym wzornictwie z dodatkiem eleganckich kolorów i faktur które zostały stworzone, by inspirować.

 W skład nowej kolekcji wchodzi między innymi uwodzicielski i subtelny zegarek damski CALVIN KLEIN rebel. Jest on dostępny w pięciu wersjach, które wyróżniają się młodzieńczą, lecz elegancką kolorystyką. Z kolei charyzmatyczny zegarek męski CALVIN KLEIN achieve został wyposażony w trzy wskazówki, chronograf, tarczę w różnych wariacjach i kolorach oraz metalową bransoletę o trzech rzędach ogniw lub skórzany, przeszywany pasek. Łączący styl retro z nowoczesnością zegarek unisex CALVIN KLEIN high noon czerpie inspirację z czasomierzy vintage i jest dostępny z czarnym lub brązowym skórzanym paskiem albo bransoletą siatkową wykonaną ze stali nierdzewnej. Całości dopełnia czarna lub srebrna tarcza oraz chronograf. Kolekcję uzupełnia zachwycająca i różnorodna biżuteria CALVIN KLEIN double, która obejmuje liczne pierścionki odwołujące się do uniwersalnego symbolu miłości i przyjaźni. Bransolety, pierścionki, chokery i kolczyki o uzupełniających się odcieniach i fakturach są dostępne w kontrastujących połączeniach srebrnej stali nierdzewnej, czarnej powłoki PVD i powłoki PVD z różowego lub żółtego złota.

 Globalna kampania obejmie różnorodne media, w tym publikacje poświęcone modzie i stylowi życia oraz platformy cyfrowe w ponad 50 krajach na świecie.

O Calvin Klein

CALVIN KLEIN to światowa marka lifestylowa, która uosabia odważne i progresywne idee z dodatkiem uwodzicielskiej nuty. Naszym celem jest fascynowanie i inspirowanie naszych odbiorców w oparciu o prowokujące obrazy oraz niezwykłe wzory, które rozbudzają zmysły.

 Marka powstała w 1968 r. z inicjatywy Calvina Kleina oraz jego partnera biznesowego Barry’ego Schwartza, osiągając uznanie i pozycję lidera amerykańskiego rynku mody dzięki minimalistycznej estetyce i innowacyjnemu wzornictwu. W 2016 r. firma CALVIN KLEIN osiągnęła przychody przekraczające 8 mld dolarów dzięki sprzedaży swoich produktów w ponad 110 krajach. CALVIN KLEIN zatrudnia ponad 10 000 pracowników na całym świecie. W 2003 r. markę nabyła spółka PVH Corp.

Scroll to Top
Scroll to Top