Young casual na wiosnę i lato 2011

Najnowszą wiosenno-letnią kolekcję Hot Oil dedykuje aktywnym, ciekawym świata, sprytnym, lekko niepokornym, młodym ludziom. Świeże spojrzenie na młodzieżową modę, reprezentowane przez Hot Oil, charakteryzuje wysoka jakość i niepodważalny komfort noszenia spod znaku Wójcik Fashion.

Marka odzieży Hot Oil, należąca od 2009 roku do Wójcik Fashion, lidera na rynku ubrań dla dzieci w segmencie marek premium, reprezentuje styl young casual. Łączy modę z młodzieżowym luzem i kieruje kolekcje do młodzieży dynamicznej, wymagającej, ceniącej wygodę, otwartej na szybkie zmiany i odrobinę szaleństwa w stylu.

Inspiracją do stworzenia kolekcji Hot Oil Wiosna/Lato 2011 były dziecięce i młodzieżowe pasje, sporty, natura oraz życie miasta. Modne fasony i żywa kolorystyka dedykowane są aktywnym, ciekawym świata, sprytnym, a nawet lekko niepokornym, młodym ludziom. Najnowszą kolekcję Hot Oil szczególnie wyróżnia szyta na miarę potrzeb wymagających użytkowników wysoka jakość oraz praktyczne rozwiązania.

Elementy wiosenno-letniej kolekcji Hot Oil można łatwo ze sobą łączyć, dopasowywać i tworzyć własne, wyjątkowe zestawy. Podążając za światem mody można kreować swój jedyny, niepowtarzalny styl.
– Do szkoły, na boisko, zajęcia taneczne, a nawet… wyprawę do Ameryki! Hot Oil z oryginalną, doskonałą jakościowo nową kolekcją jest już w sklepach. Warto wyruszyć w inspirującą i ciekawą przygodę z modą w ubraniach naszej odświeżonej marki – zachęca Magdalena Staszczyk, Brand Manager Wójcik Fashion, właściciela Hot Oil.

Ubrania marki Hot Oil powstają z myślą o dzieciach i młodzieży w wieku 7-14 lat.

Scroll to Top
Scroll to Top