Milan Design Week

Jedna z najbardziej stylowych, nowojorskich influencerek stworzyła wystawę z jedzenia na Milan Design Week

Podczas wydarzenia Fuorisalone, towarzyszącemu Milan Design Week Laila Gohar stworzyła niezwykłą instalację poświęconą wielowymiarowej roli kuchni w naszych domach. Jedną z najbardziej stylowych, nowojorskich influencerek do współpracy zaprosiła Marka Samsung.

Laila regularnie współpracuje jako scenografka przy okazji wydarzeń modowych. Ostatnio brała udział w tworzeniu wystawy Simone Rochy na Dover Street Market. Jej prace uświetniły też otwarcie Galeries Lafayette Champs-Elysées. Artystka ma na koncie współpracę z Tiffany & Co., Nike i LVHM.

Gohar to nietypowa artystka, która przedmiotem swojej sztuki uczyniła jedzenie. Laila wychodzi z założenia, że jedzenie zbliża do siebie ludzi, pomaga w przełamywaniu barier i staje się pretekstem do rozmowy. Artystka bada naturę interakcji międzyludzkich, tworząc doświadczenia z pogranicza kulinariów, sztuki, mody i wzornictwa, angażujące wszystkie zmysły.

Te wpływy widoczne są nie tylko w jej pracach. Gohar uchodzi za ikonę stylu, a jej związki z modą wychodzą daleko poza ciekawe stylizacje, którymi inspirują się kobiety na całym świecie. Jej znakiem rozpoznawczym są chustki nonszalancko wplecione we włosy, oversizowe t-shirty i sukienki.

Niezwykła instalacja 24hr. Kitchen na Fuorisalone to efekt połączonych wizji marki Samsung, Laili Gohar i Studio 2×4. Artystka stworzyła instalacje w trzech pomieszczeniach, wyposażonych w urządzenia marki Samsung. Gohar pokazała swoją kreatywność, interpretując jedzenie kojarzące się z określonymi porami dnia na swój wyjątkowy sposób. Poranek symbolizowało ziarno oraz rzeźby z chleba i masła. Strefę Dnia wypełniły kiście zwisających z sufitu pomidorów i wariacje na temat ich smaku: suszone pomidory, kawior z pomidorów, galaretka pomidorowa i czipsy ze skórki pomidorów. Wieczór to wariacje na temat cukru – m.in. „sugar glass” czy wata cukrowa.

Scroll to Top
Scroll to Top