Wystawa Annie Leibovitz

Ponad 12 000 – tyle osób zadeklarowało na Facebooku chęć obejrzenia wystawy Annie LeibovitzKobiety”, prezentowanej w ramach VII Polskiego Festiwalu Reklamy.

Popularny serwis społecznościowy Facebook po raz kolejny okazał się bezkonkurencyjną siłą promocyjną. Tym razem tylko dzięki poleceniom znajomych wystawa fotografii Annie Leibovitz w przeciągu zaledwie tygodnia zyskała 8 000 zainteresowanych osób, a w ostateczności ponad 12 000 użytkowników serwisu zadeklarowało chęć przybycia na wernisaż.

Zainteresowanie, jakim wystawa cieszy się na Facebooku przerosło nasze oczekiwania, do tego stopnia, że musieliśmy zmienić miejsce otwarcia wystawy – uśmiecha się Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, organizatora festiwalu.

Pierwotnie otwarcie wystawy znanej amerykańskiej fotografki miało odbyć się w Cafe Flora. Po zamieszczeniu informacji o wernisażu na Facebooku lawinowy przyrost fanów, sprowokował organizatorów do wyjścia w przestrzeń publiczną, i tak ostatecznie uroczyste otwarcie odbędzie się przed Ogrodem Botanicznym UW (róg Al. Ujazdowskich i Agrykoli), na którego parkanie będzie można oglądać zdjęcia 33 kobiet.

Celem Polskiego Festiwalu Reklamy jest nie tylko popularyzacja naszej branży, ale też pokazanie jej związków ze sztuka wysoką, dlatego zdecydowaliśmy się na zaproszenie tak uznanej artystki – mówi Paweł Tyszkiewicz i dodaje – Popularność tego wydarzenia cieszy nas tym bardziej, że nie miał on na Facebooku żadnego dodatkowego wsparcia promocyjnego.

Wystawa „Kobiety” Annie Leibovitz to cykl dokumentujący życie kobiet w różnych rolach społecznych – od momentu narodzin do późnej starości. Na wystawie zaprezentowane zostaną 33 fotogramy o wymiarach 130 x 180 – wizerunki zarówno kobiet znanych, jak i nieznanych, emanujących wewnętrzną siłą kobiecości.

Wystawę będzie można oglądać w dniach 15 kwietnia – 16 maja 2011.

Wystawa na Facebooku: http://www.facebook.com/event.php?eid=103917323026117

Scroll to Top
Scroll to Top