FEMI STORIES na sezon

Wyprawa w nieznane – kampania nowej kolekcji FEMI STORIES na sezon jesień/zima 2019/20

Islandia – kraj lodu, świateł północy i nieskazitelnej natury. Dzika i zachwycająca, wciąż dziewicza. To miejsce, dzięki któremu nasza Femi Girl na nowo odkrywa swoją duszę podróżniczki – głodnej przygód i nowych doświadczeń.

Kampania Femi Stories na sezon Jesień/Zima 2019/20 to opowieść o podróży przez kraj nikomu dotąd nieznany.

„Poszukując nowych inspiracji przemierzyliśmy setki kilometrów nie podążając utartymi szlakami. Pozwoliliśmy na to, aby Islandia była naszym przewodnikiem. Tak powstała jesienno-zimowa kolekcja Femi Stories – cztery historie, które oddają prawdziwą dzikość serca #FemiGirls” – mówi Anita Nawarkiewicz, założycielka i projektantka marki.

Nowe, autorskie kwiatowe printy, ręcznie rysowana mapa ALASKI, motyw rock’owej gwiazdy i kultowa już panterka w nowej odsłonie podkreślają podróżniczą, dziką naturę dziewczyny Femi. Nasycone kolory, zainspirowane wielobarwnymi niekończącymi się zachodami słońca przypominają o niezwykłej sile natury, głęboko zakorzenionej w DNA marki.

Wczesne poranki na bezludnych, czarnych diamentowych plażach i długie dni spędzone pośród pełnej dramaturgii islandzkiej natury pozwoliły na stworzenie czterech kapsuł, opowiadających cztery, jedyne w swoim rodzaju historie.

Kapsuła zainspirowana kultowym serialem „Przystanek Alaska” z autorskim printem – rysowaną ręcznie mapą, to historia o dziewczynie, dla której odkrywanie nowych zakątków świata i przekraczanie własnych barier jest główną drogą do samorozwoju.

Przewodnia ognista pomarańcz połączona została z ponadczasową czernią i głębokim burgundem. Azteckie motywy, emblematy z printu, ciepłe flanelowe koszule i sukienki, przedłużone bluzy z kapturem i kurtki w odcieniu butelkowej zieleni to kwintesencja tej opowieści.

Historia SWEET NATURE to hołd dla pierwszych kolekcji marki. Kwiatowy print w nowej odsłonie w formie all-over zaaplikowany został na bluzach, ciepłych dresowych spodniach, spódnicach i kurtkach, dając nieskończone możliwości do tworzenia odważnych total look’ów. Element w postaci „jelonka”, uwielbiany przez dziewczyny Femi powraca w nowej odsłonie, przypominając o ostatnio niedocenianej potędze natury.

Kapsuła LONDON ROCK to historia o kontrastach. Zaprojektowana została zarówno dla romantycznych #FemiGirls, jak i tych, które kochają rockowy styl. Z jednej strony delikatny kwiatowy print połączony z bielą off-white, z drugiej modele w odcieniu kruczej czerni z motywem gwiazd. Zróżnicowane widoki były natomiast natchnieniem do zaprojektowania kapsuły I LOVE FEMI.

W kolekcji Femi Stories na sezon Jesień/Zima 2019/20 pojawiły się modele wykonane z Lyocell’u – włókna przyjaznego środowisku, przy produkcji którego zanieczyszczanie środowiska jest zminimalizowane, a sam materiał wykonany jest z celulozy drzewnej, a dokładniej z eukaliptusa. Nie zabrakło również polarów wykonanych z terylenu, pochodzącego w 100% z recyklingu.

Kolekcja dostępna jest online na stronie www.femistories.com, we flagowym sklepie na ulicy Browarnej w Warszawie i w POP UP’ie marki przy ulicy Klimczaka 1, na terenie Royal Wilanów a także w sklepach partnerskich.

Femi Stories to polska marka lifestyle’owa dla dziewczyn i kobiet, powstała z miłości do sportów, podróży i aktywnego stylu życia. Założona w 2006 roku przez dwie siostry, Anitę i Kamilę Nawarkiewicz słynie z autorskich wzorzystych printów, soczystych kolorów i motywów nawiązujących do natury. Dzisiaj kolekcje marki sprzedawane są na całym świecie, m.in. w: Hiszpanii, Portugalii, Grecji, Norwegii, Rosji, Francji czy Austrii.

Scroll to Top
Scroll to Top