odzież reklamowa

Wykorzystanie odzieży reklamowej w kobiecym biznesie

Coraz więcej kobiet zakłada swoje firmy i świetnie sobie radzi z ich prowadzeniem. Panie najczęściej celują w rynek usług skierowanych do innych kobiet. Powstają nowe salony kosmetyczne, fryzjerskie, kluby fitness czy wiele innych, najczęściej lokalnych przedsiębiorstw, których prowadzenie jest dla kobiet nie tylko źródłem dochodu, ale także satysfakcji.

Coraz więcej kobiet zakłada swoje firmy i świetnie sobie radzi z ich prowadzeniem. Panie najczęściej celują w rynek usług skierowanych do innych kobiet. Powstają nowe salony kosmetyczne, fryzjerskie, kluby fitness czy wiele innych, najczęściej lokalnych przedsiębiorstw, których prowadzenie jest dla kobiet nie tylko źródłem dochodu, ale także satysfakcji.

Mamy dziś ułatwiony start dzięki unijnym dotacjom czy programom wsparcia. Jednak samo otwarcie firmy, jak często się okazuje jest najprostszą rzeczą. O wiele trudniej jest później sprawić, żeby firma rozwijała się i trafiła do coraz to nowych klientów.

Aby tak się stało niezbędna jest odpowiednia reklama. Niestety większość przedsiębiorców uważa, że wystarczy jeden nakład ulotek i strona internetowa zrobiona po kosztach przez znajomego, aby osiągnąć sukces. I przez takie podejście często czeka nas porażka. Dlaczego więc tyle osób rezygnuje z lepszych form reklamy? Zapewne w obawie o wysokie koszty tejże. Ale jest i na to sposób.

Jedną z tańszych form reklamy jest zamówienie odzieży reklamowej. W agencjach reklamowych ceny są rzeczywiście niezbyt niskie, ale można zaoszczędzić zamawiając jedynie projekt, a samą odzież kupując w hurtowni, na przykład w http://www.openwear.pl. Dzięki temu możemy oszczędzić nawet kilkaset złotych. A do czego przyda się taka odzież? Tu mamy już pełne pole do popisu.

Najczęściej spotykanym sposobem wykorzystania odzieży reklamowej jest potraktowanie jej jako gadżetu, którym można obdarować klienta. A nawet potencjalnego klienta. Nastawia to taką osobę pozytywnie do naszej firmy, a chyba nikomu nie muszę mówić, jak ważny jest pozytywny wizerunek marki. Gadżety można rozdawać na targach branżowych, ale także dodawać jako gratis do większych zakupów lub stałym klientom. Raczej odradzam rozdawanie ich na ulicy, jak ulotek, gdyż wtedy trafiają do przypadkowych osób, także niezainteresowanych naszą branżą.

Odzież reklamowa może służyć również jako stroje służbowe naszych pracowników, jeśli takich zatrudniamy. Obecnie raczej każdy już zdaje sobie sprawę, że otwierając salon czy nawet sklep musimy zatroszczyć się o służbowe uniformy. Często wystarczą identyczne koszulki polo oznakowane logo naszej firmy. Wygląda to o wiele profesjonalniej niż gdyby każdy pracownik był w prywatnym stroju, choćby nawet najbardziej eleganckim.

Jak więc widzimy, takie proste zabiegi reklamowe, które nie wymagają wielkich nakładów finansowych mogą bardzo pomóc firmie i to już na początku jej funkcjonowania. Jeśli same nie jesteśmy dość kreatywne, aby wymyślić spójną kampanię, zawsze możemy zwrócić się o pomoc do profesjonalistów, jednak wtedy musimy liczyć się z większymi wydatkami.

odzież reklamowa

Scroll to Top
Scroll to Top