W.Herra

Wojciech Herra: Moim zdaniem…

Na wielką galę wybrałbym kreację…
uwielbiam łączenie klasyki z nowoczesnością. Tym samym poszukałbym smokingu w nowoczesnej odsłonie … na przykład w kolorze ciemno granatowym z czarnymi klapami … do tego oczywiście muszka.

Na co dzień noszę…
jeansy w każdej odmianie. Jestem uzależniony od G-Star i uwielbiam zarówno ich wytarte modele jak i ciemny Denim … lubię też jeansowe garnitury i marynarki. Do tego koszula.

Słucham, czytam, oglądam…
od dwóch lat słucham bardzo dużo Książek. Najczęściej kupuję je w sklepie audible.com. W większości są to książki biznesowe, motywacyjne. Ostatnio wciągnąłem się w książki biograficzne pokazujące „zaplecze sukcesu” wielkich sportowców.

Nie znoszę…
gdy ktoś upiera się przy swoim zdaniu tylko dla zasady. Cenię elastyczność i poszukiwanie kompromisów.

Uwielbiam…
swoich synów. Wspólne zabawy i obserwacja jak rosną daje mi mnóstwo pozytywnej energii. I każdego dnia rozkładają mnie na łopatki upraszczając rzeczywistość.

Kobieta…
mojego życia. Moja cudowna, wspaniała i codziennie piękniejsza żona. Jest dla mnie wsparciem i inspiracją.

Moje hasło na dziś lub na całe życie…
„Winners never quit, quitters never win” … każdego dnia powtarzam, że jest tylko jeden sposób na zwycięstwo … walczyć do końca i się nie poddawać.

W.Herra

Wojciech Herra – niezależny konsultant – trener. Specjalizuje się w projektach ukierunkowanych na zwiększanie efektywności sprzedaży. Skutecznie pracuje zarówno z menedżerami prowadząc warsztaty na temat strategii handlowej oraz rozwijania i motywowania osób odpowiedzialnych za sprzedaż, jak również z pracownikami działów obsługi klienta przeprowadzając szkolenia z zakresu umiejętności budowania trwałych i rentownych relacji z klientami instytucjonalnymi.

Z wykształcenia psycholog, specjalista z zakresu Psychologii Organizacji i Zarządzania. Absolwent podyplomowego Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Szkoły Trenerów Biznesu organizowanej przez Pracownię TROP i Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Jednak, jak sam mówi, największy wpływ na jego podejście do konsultingu i prowadzenia szkoleń miały podyplomowe studia – Finanse w Zarządzaniu na warszawskiej SGH. Aktualnie doktorant wydziału psychologii SWPS w Warszawie – prowadzi badania nad wpływem osobowości handlowca na skuteczność sprzedaży dla obecnych i nowych klientów.

Jako „Mistrz Prezentacji” – laureat II edycji konkursu organizowanego przez Instytut Zarządzania – efektywnie pomaga uczestnikom szkoleń podnieść swoje kompetencje tak, aby pozytywnie przedstawiali swą osobę w trakcie wystąpień publicznych.

Scroll to Top
Scroll to Top