Wieczór z Klasą – każda kobieta może być wyjątkowa

Ogólnopolski Dzień z Klasą był pierwszym z serii wieczorów z KLASĄ w Endorfinie Foksal. Tym razem był to wieczór z perłą, każdy gość miał na sobie element biżuterii z perłami. Był to niezwykły czas dla nadzwyczajnie pięknych, eleganckich kobiet, które cenią niepowtarzalność i chcą być WIDZIALNE, dla odważnych, które decydują się MÓWIĆ O SOBIE dla wszystkich, którzy chcą wsparcia i inspiracji, by świadomie budować własną markę z KLASĄ.

Nikt nie rodzi się jako doskonała kobieta z klasą, dlatego proponujemy wypracowanie własnego stylu w życiu i biznesie, wydobycie potencjału w lidze kobiet z klasą jako rekomendowany krok do osiągnięcia sukcesu w życiu zawodowym i osobistym. Stawiamy dzisiaj zdecydowany akcent na osobowość intelekt i styl kobiety z klasą – mówią Ewa Czertak i Emilia Bartosiewicz – założycielki Akademii Marki z Klasą.

W spotkaniu udział wzięły kobiety biznesu, kobiety sukcesu, zaproszeni partnerzy spotkania oraz eksperci z różnych dziedzin. Wśród prelegentów znalazły się wyjątkowe osoby m.in. Jola Lewicka – właścicielka marki Li Parie, ekspert brafitingu oraz Aneta Warczachowska z Kliniki Vimed.   Niekwestionowaną Gwiazdą wieczoru była Pani Beata Tyszkiewicz – ikona klasy i stylu. Jej doświadczenie, wiedza, jak odnaleźć się w dzisiejszym świecie i być kobietą z klasą, ale również nutka dowcipu z klasą, wywołały ogromne poruszenie wśród uczestniczek i głośny aplauz. Pozostał ogromny niedosyt i przekonanie, że dzisiaj kobiety szukają autorytetów, chcą wsparcia i gotowe są do pracy nad własnym sukcesem.

Uczestniczki wieczoru z klasą, który był jednocześnie inauguracją Akademii Marki z Klasą, miały do dyspozycji wybitnych ekspertów z zakresu rozwoju osobistego, savoir-vivre, dietetyki, wizerunku, dbania o ciało, medycyny estetycznej, naturalnych kosmetyków a także brafitingu. Była to doskonała okazja aby zdobyć cenną wiedzę i zadać bezpośrednie pytania wyjątkowym partnerom spotkania.
Wieczór z Klasą wspierał akcję Golfem w Raka. Każda kupiona piłeczka do gry w golfa zasiliła akcję dedykowaną do kobiet w trakcie lub po chorobie nowotworowej.

_NEW0686

Partnerami spotkania byli: Grupa Kotrak (www.kotrak.pl) Endorfina Foksal (www.endorfinafoksal.pl) Aryton (www.aryton.pl), Klinika Vimed (www.vimed.pl), Li Parie (www.liparie.pl) Hotel Haffner w Sopocie (www.hotelhaffner.pl), Fiuu Fiuu Day Spa (www.fiuufiuu.pl), Integrity (www.integrity.biz.pl), Dr Beata Dethloff (www.drbeatadethloff.pl), Perfect Vision (www.pvision.pl), Lewanowicz (www.lewanowicz.com.pl), Rent Design (www.rentdesign.pl), Photocoaching (www.photocoaching.pl) Makada Studio Dekoratorsko Florystyczne, Olympic Golf Club (www.olympicgolf.pl), Pat & Rub (www.patandrub.pl), Pyshniak (www.pyshniak.pl), Allies Incorporated (www.allies.com.pl), Lidia Skuza Photography, Nestle Waters Direct

Patronat medialny: Radio Classic, iWoman.pl Luxury & Style, Prestiż Magazyn Trójmiejski, Businesswoman&Life, www.kiki-mora.pl, www.babskie.tv, www.feelbeauty.eu, www.kobiecepasje.pl, www.ladybusinessclub.com, www.modaija.pl, www.modaistyl.pl, www.sophisti.pl

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Dodaj komentarz (prosimy nie podawać adresu witryny internetowej - komentarz nie zostanie wówczas opublikowany)