kolekcji H&M Conscious Exclusive

Wczoraj w Los Angeles odbył się launch kolekcji H&M Conscious Exclusive

28 marca w Los Angeles podczas uroczystej kolacji odbył się launch kolekcji H&M Conscious Exclusive. Wśród gości byli między innymi: Orlando Bloom, Chrissy Teigen, Natalia Vodianova, Hailey Baldwin, Kate Mara, Sasha Laneoraz Lucky Blue Smith.

Motywem przewodnim kolekcji H&M Conscious Exclusive 2017 są piękno natury oraz świat zmysłów. Wszystkie ubrania i dodatki zostały wykonane z ekologicznych materiałów, między innymi z poliestru BIONIC® wyprodukowanego w całości z przetworzonych plastikowych odpadów wyrzucanych przez morza i oceany. Ta wyjątkowa kolekcja będzie dostępna od 20 kwietnia w sklepach stacjonarnych H&M na całym świecie oraz online.

„Kolekcja H&M Conscious Exclusive udowadnia, że dobry styl nie wyklucza dobra planety, a wręcz przeciwnie – może chronić ją dla przyszłych pokoleń. To naprawdę zachwycająca kolekcja, a ubrania z ekologicznych materiałów z pewnością zagoszczą w mojej szafie na dłużej” – powiedziała Natalia Vodianova, która jest twarzą kampanii oraz założycielką Elbi – cyfrowej platformy o charakterze dobroczynnym łączącą użytkowników z globalną siecią organizacji charytatywnych.

Conscious Exclusive to kluczowa inicjatywa marki H&M na rzecz lepszej przyszłości Ziemi. 20% całego asortymentu H&M powstaje obecnie z ekologicznych materiałów, a naszym celem jest zwiększanie tego udziału z roku na rok. Firma H&M wyznaczyła sobie konkretne cele w ramach każdej kategorii produktów – do 2020 roku planujemy na przykład używać wyłącznie bawełny organicznej. Chcemy sprawić, aby przyjazne dla środowiska, dobrej jakości ubrania i dodatki były dostępne dla wszystkich – a Conscious Exclusive jest potwierdzeniem tych starań. Więcej informacji można znaleźć na stronie about.hm.com/en/sustainability.html

Scroll to Top
Scroll to Top