Wartości, kultura, minimalizm

Wartości, kultura, minimalizm, ekologia. Japoński styl życia.

MUJI narodziło się w Japonii w 1980 roku. Jest kwintesencją japońskiego stylu życia, kultury, wartości, stosunku do świata, w którym liczy się jakość, a nie marka, funkcja, a nie opakowanie, prostota, a nie dekoracje. Od 30 lat MUJI przekonuje nas, że mniej znaczy więcej.

Przedmioty MUJI są proste, o neutralnej kolorystyce, a jednocześnie wyrafinowane. Praktyczne, funkcjonalne, uniwersalne i odpowiednie na każdą okazję i co ważne mają przystępne ceny.

Czym jest MUJI?

MUJI nie jest marką, której wartość opiera się na dodatkach i chwytach reklamowych.
MUJI to prostota – ale prostota osiągana poprzez złożoność koncepcji i designu.
MUJI ulepsza swoje produkty eliminując elementy zbędne, nie zwiększające funkcjonalności.
MUJI jako marka, jest racjonalna i pozbawiona drugiego dna, wszelkich „izmów”.

Scroll to Top
Scroll to Top