VANS przedstawia „WAFFLEHEADS” – buty Vans stają się płótnem malarskim

Vans wzywa kolekcjonerów butów na całym świecie do podzielenia się swoimi historiami związanymi z Wafflehead.

„Zdecydowaliśmy się iść pod prąd na przekór wszystkim”, mówi Bill Cruz, założyciel Under The Palms i, jak sam się określa, przywódca społeczności fanów butów Vans. Cruz jest jedną z siedmiu osób, które dzielą się swoją historią w najnowszej opowieści marki Vans, „Waffleheads”, która oddaje głos, prezentuje pasje i kolekcje unikalnej grupy stworzonej przez fanów Vans z całego świata.

„Nasza społeczność kolekcjonerów i fanów Vans nie jest typowymi sneakerheadami” – powiedział Erwin Federizo, globalny dyrektor kreatywny marki Vans. „W przeciwieństwie do wielu miłośników sneakerów, fani Vans nie przejmują się tak bardzo utrzymywaniem butów w nieskazitelnym stanie, przechowując swoje kolekcje w sterylnych szafach – wolą je nosić aż do zużycia podeszwy, przema-lowywać czy wygrzebać swój ukochany model na pchlim targu. Ich kolekcje przedstawiają prawdziwy obraz indywidualizmu, poczucia stylu i miłości do naszej marki oraz tego, co ma do zaoferowania: dziedzictwa, relacji z subkulturami i wyrażania siebie ”.

Waffleheads” składa hołd opowieściom, które rozsławiają bogatą historię marki Vans, podkreślając znaczenie osób, których kolekcje i myśli twórcze dosłownie definiują buty Vans jako płótno do zaprezentowania swojej twórczości. Cruz, Charlene Holy Bear, Henry Davies, Hyun Ye, Jayass, Panda Mei i Penelope Gazin, wydzielili swoją własną przestrzeń w subkulturze sneakerheadów dzięki swoim charakterystycznym podróżom polegającym na zbie-raniu, customizacji i tworzeniu opartym na kultowym designie tenisówek Vans.

„Zamiast myśleć o sobie jako o kolekcjonerze, czuję się historykiem” – powiedział Henry Davies, kolekcjoner Vans i archiwista znany ze swoich kolekcji Vans MADE in USA, które prezentuje na instagramie Pillow Heat. „Dla mnie najważniejsza jest historia stojąca za butem. Im więcej treści ładuje się do produktu, tym lepiej. Wtedy to dzieło sztuki, które możesz nosić.”

„Lubię wyzwanie, które towarzyszy próbowaniu nowych rzeczy. Jeśli chcę konkretnych ubrań, sama ją tworzę ”, mówi Penelope Gazin, artystka i przedsiębiorca. „Mając parę Vansów zdałem sobie sprawę, że są tym samym materiałem co moje płótno malarskie. Pomalowałem je i stały się kolejnym dziełem sztuki na innym typie medium.”

Waffleheads” to jedna z wielu warstw hasła Vans „Off The Wall”, które inspiruje i umożliwia twórczą ekspresję poprzez sport, sztukę, muzykę i kulturę uliczną. Kontynuując realizację swojej idei, Vans będzie organizatorem serii „Poznajcie Waffleheads”, która odda hołd kolekcjonerom i fanom butów Vans z całego świata, za pomo-cą paneli dyskusyjnych i twórczych działań kreatywnych grup, któ-re rozwijają się wokół społeczności Vans na całym świecie. Po-cząwszy od 31 maja fani mogą przesyłać zdjęcia swoich własnych kolekcji, lub spersonalizowanych butów Vans za pośrednictwem platformy Vans Family, aby wziąć udział w konkursie, w którym nagrodą jest udział w wydarzeniu „Meet the Waffleheads” i prezentacja swojej osobistej kolekcji obok ambasadorów Waffleheads. Vans Americas będzie organizatorem „Meet the Waffleheads” w House of Vans w Chicago 16 listopada 2019 roku.

Waffleheads” rozszerza historię budowaną wokół THIS IS OFF THE WALL marki Vans, która prawdziwie definiuje hasło „Off The Wall”, dzięki różnorodnej serii cyfrowych opowieści, konkursów i wciągających działań, które inspirują, łączą i wspierają globalne społeczności artystów.

Podziel się wiadomością:

Polecamy również