marką Dalia

Urodzinowy weekend z marką Dalia

Otoczony górami hotel, ciekawe spotkania, a na deser kobieca sesja zdjęciowa – oto atrakcje, jakie dla laureatek urodzinowego konkursu przygotowała marka Dalia Lingerie. Tym wyjątkowym weekendem zakończyła obchody 25-lecia istnienia.

Konkurs „Wonder Woman”

Dalia wspiera kobiety w ich codziennych zmaganiach nie tylko dzięki komfortowej i dopasowanej do różnych sylwetek bieliźnie, ale także poprzez motywacyjny blog shapemeup.pl, na którym z okazji jubileuszu 25-lecia zorganizowała wyjątkowy konkurs. Panie, które udzieliły najciekawszych odpowiedzi na pytanie: „Co dla Ciebie oznacza być Wonder Woman”, zabrały swoje przyjaciółki na pełen wrażeń weekend w urokliwie położonym hotelu Golden Tulip Magnus w Bystrej koło Bielska-Białej.

Inspirujące spotkania

Poza pakietem zabiegów na laureatki czekały warsztaty ze specjalistką prozdrowotnego stylu życia Magdą Górnisiewicz, prowadzącą bloga upyourlife.pl. Uczestniczki miały także okazję spotkać się z Moniką Jurczyk, czyli OSĄ Osobistą Stylistką, która przygotowała dla nich porady stylizacyjne, a także wręczyła im swoją najnowszą książkę „Styl Bardzo Osobisty”. Pierwsza w Polsce personal shopper nie tylko dzieli się w niej wiedzą w zakresie doboru ubrań do sylwetki czy przemyślanych zakupów, ale przede wszystkim radzi, jak w dobie kultu perfekcyjnego wyglądu pokochać swoje ciało. W publikacji znalazł się oczywiście rozdział poświęcony bieliźnie, którego partnerem została marka Dalia Lingerie.

Kobiecość przede wszystkim

Zwieńczeniem weekendu z Dalią była zmysłowa i kobieca sesja zdjęciowa w obiektywie Uli Kóski, która na co dzień realizuje zarówno komercyjne współprace jak i autorskie projekty. O piękny wygląd uczestniczek zadbali styliści z Trendy Hair Fashion oraz wizażystka Agata Cieślik. Realizację konkursu wsparły także partnerskie marki: Pretty One i Unisono, które ufundowały vouchery dla laureatek oraz udostępniły kolekcje na potrzeby sesji zdjęciowej. Stylizacją zajęły się Monika Jurczyk oraz Caro Adamska. Efekty sesji będzie można zobaczyć już wkrótce na profilach marki, a tymczasem zachęcamy do zapoznania się z materiałem zza kulis.

Scroll to Top
Scroll to Top