Urban Casual Lifestyle od Marc O’Polo

Urban Casual Lifestyle” Pod takim hasłem Marc O’Polo prezentuje swoją najnowszą kampanię wizerunkową na sezon jesień-zima 2012/2013.

Tradycyjnie już marka do współpracy zaprasza silne indywidualności. Ich naturalna osobowość, wyrazisty charakter oraz pewność siebie i swojego stylu doskonale korespondują z filozofią szwedzkiej firmy.

Na planie zdjęciowym Marc O’Polo po raz kolejny pojawił się Marlon Richards, któremu towarzyszą Guinevere Van Seenus, Hugo Sauzay Sara Blomqvist. Syn legendy rocka, Keitha Richardsa, jest dziś uznanym kuratorem sztuki, fotografem i grafikiem. Realizuje się również jako ojciec. Marc O’Polo docenia nie tylko imponującą listę dotychczasowych osiągnięć swojego modela, ale również, a może przede wszystkim, jego silny i zdecydowany charakter, który znajduje swoje odbicie w wartościach wyznawanych przez Marc O’Polo.

Najnowsza sesja zdjęciowa powstała na urokliwych ulicach włoskiego Mediolanu.

[nggallery id=3148]

Kolekcja dostępna jest w salonach Marc O’Polo w warszawskiej Galerii Mokotów, Złotych Tarasach, poznańskim Starym Browarze i katowickim Silesia City Center.

Scroll to Top
Scroll to Top