Ulubieniec Polek: Filip Bobek!

Badanie TNS OBOP odkrywa, które gwiazdy wzbudzają największą ciekawość kobiet.

Raport Ciekawości Redd’s 2011” ujawnia najbardziej skrywane kobiece ciekawości, także te dotyczące życia gwiazd. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP, Polki chciałyby choćby przez jeden dzień być celebrytkami – znanymi aktorkami lub piosenkarkami. Kobiety najbardziej intrygują jednak mężczyźni z pierwszych stron gazet. Polki ciekawi, co pociąga w kobietach Filipa Bobka (30%), Borysa Szyca (15%) oraz Marcina Prokopa (13%).

Z „Raportu Ciekawości Redd’s 2011” wynika, że aż 38% respondentek chciałoby, choćby przez jeden dzień, być celebrytką – znaną aktorką, piosenkarką lub modelką. Odsetek ten jest jeszcze większy wśród kobiet w wieku 18 – 24 lata (46%). Swoje ulubione gwiazdy Polki najchętniej zapytałyby o to, jaka jest ich recepta na szczęście – zrobiłoby tak aż 69% badanych. O przepis na życiowy sukces kobiety poprosiłyby Dorotę Wellman (38%), Piotra Adamczyka (18%) oraz Marcina Prokopa (15%).

Z „Raportu Ciekawości Redd’s 2011” wynika także, że kobiety z przyjemnością spędziłyby wolny czas w towarzystwie osób z pierwszych stron gazet. Na wspólne zakupy Polki najchętniej wybrałyby się z Małgorzatą Sochą (22%), Tomaszem Jacykowem (15%) oraz Edytą Herbuś (14%). Wspólną imprezę z miłą chęcią przeżyłyby natomiast w towarzystwie Anny Muchy (26%), Filipa Bobka (21%) oraz Borysa Szyca (17%).

Raport powstał na zlecenie Ambasady Ciekawości Redd’s. Na czele Ambasady stanęły trzy młode Polki, prawdziwe znawczynie kobiecej natury: Olga Frycz – jedna z najbardziej obiecujących aktorek młodego pokolenia, Zuzanna Ziomecka – popularna dziennikarka i publicystka kobieca, Karolina Gliniecka – autorka bloga charlize-mystery.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][nggallery id=1974]

Zrealizowany przez TNS OBOP „Raport Ciekawości Redd’s” jest pierwszym badaniem ciekawości wśród polskich kobiet. W badaniu wzięło udział tysiąc Polek w wieku 18 – 35 lat. Projekt badawczy łączył metodologię badań jakościowych i ilościowych oraz składał się z 3 etapów: forów internetowych, badania ilościowego oraz blogów.[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top