Ubrania z pracowni młodych projektantów

Właśnie ruszyła nowa platforma zakupowa – conceptshop.pl. Serwis skierowany jest do kobiet, które lubią bawić się modą, miksować style i stawiają na niezależność. Już na starcie witryny, w jej ofercie znalazło się blisko 700 różnorodnych produktów pochodzących z ponad 90 pracowni – w tym m. in. Blessus, Joanna Hawrot, Loft37, Madox oraz MISBHV.

Ambasadorem Młodych Twórców Conceptshop.pl jest Łukasz Jemioł, ulubiony projektant polskich gwiazd. Twarzą serwisu – Alicja Zielasko (Alice Point), popularna modowa blogerka i trendsetterka.

Concept na własny styl
Conceptshop.pl jest skierowany do kobiet, które lubią bawić się modą, miksować style i stawiają na niezależność. Serwis umożliwia zakup ubrań, dodatków i biżuterii autorstwa utalentowanych twórców. Jego wizytówką są oryginalne fasony oraz wyjątkowa oferta, eksponowana w serwisie nieraz w chwilę po wyjściu z pracowni. Już na starcie użytkowniczki zyskały dostęp do blisko 700 różnorodnych produktów sygnowanych przez ponad 90 marek – w tym m.in. Blessus, Joanna Hawrot, Loft37, Madox oraz MISBHV.

– Polki stają się coraz bardziej wymagające. Chętnie podkreślają swoją modową odrębność i indywidualizm. Nie zadowalają się już ubraniami z „sieciówek” i długimi spacerami po zatłoczonych centrach handlowych. Internet stał się dla nich sposobem na wygodne zakupy bez kolejki. Dzięki niemu w łatwy i szybki sposób mogą polować na modowe perełki – wylicza Estera Gabczenko, Kierownik Działu Styl Życia w Wirtualnej Polsce – Conceptshop.pl wychodzi naprzeciw potrzebom współczesnych konsumentek, udowadniając jednocześnie, że ubrania od projektantów nie muszą być ani drogie, ani trudno dostępne – dodaje.

Jemioł i Zielasko dla conceptshop.pl
Wsparcia serwisowi udzieliły dwie znane postaci świata mody. Ambasadorem Młodych Twórców Conceptshop.pl został ulubiony projektant polskich gwiazd – Łukasz Jemioł. Twarzą serwisu jest wpływowa blogerka modowa i trendsetterka – Alicja Zielasko (Alice Point). Obydwoje wezmą udział w kampanii reklamowej serwisu.

Platforma przyjazna projektantom
Konstrukcja platformy e-commerce Wirtualnej Polski jest niezwykle przyjazna młodym kreatorom. WP.PL przygotowało narzędzia, które ułatwiają im samodzielną prezentację oraz sprzedaż produktów. W łatwy sposób nie tylko utworzą oni swój profil w conceptshop.pl, ale też wystawią, opiszą i wycenią swoje projekty. Conceptshop.pl to także prosty model rozliczania oraz przejrzyste zasady współpracy. Produkt powstawał w ścisłej współpracy i w konsultacjach z pracowniami modowymi.

Scroll to Top
Scroll to Top