TRU Trussardi

TRU Trussardi 2017 – dynamika, prostota i autentyczność w luksusowym wydaniu

Marka TRU Trussardi uwodzi swoim niepowtarzalnym stylem mody dla kobiet i mężczyzn na całym świecie już od ponad 100 lat. Jako jedna z wiodących włoskich marek, jest niezmiennie symbolem najwyższej jakości, doskonałości, perfekcji i luksusu. Nie sposób sobie wyobrazić, by świat mody mógł bez niej istnieć także współcześnie. Kolekcje na wiosnę i lato 2017 Trussardi zarówno dla mężczyzn jak i dla kobiet, łączą w sobie wyrafinowaną klasykę z odważną ferią kolorów. W polskich galeriach handlowych sklepy tej marki oferują wyjątkowe modele w cenach odpowiadających ich wysokiej jakości.

Zaczęło się od skórzanych rękawiczek…

W 1911 ro­ku we wło­skim Ber­gamo, Dan­te Trus­sar­di wzniósł fa­bry­kę pro­du­ku­ją­cą luk­su­so­we skórzane rę­ka­wi­czki. Wystarczyło kil­ka lat, aby dobrze poprowadzona dystrybucja przyniosła uznanie wśród klientek. Materiały do­sko­na­łej ja­ko­ści oraz ciągłe ulep­sza­nie tech­nik ob­rób­ki sprawiły, że firma stała się liderem na mię­dzy­na­ro­do­wym ryn­ku galanteryjnym. Niebawem Dante Trussardi podpisał kontrakt na do­staw­ę do bry­tyj­skiej ro­dzi­ny kró­lew­skiej.

Pod koniec lat sześćdziesiątych XX wieku Nicola, wnuk Dan­te­go po prze­jęciu rodzinnego in­te­resu prze­kształcił go w gru­pę prze­mysło­wą, rozszerzając ofertę także na odzież i inne akcesoria luk­su­so­we. Mając wrodzony szacunek do wło­skiej tra­dy­cji rzemieślniczej, Ni­co­la Trus­sar­di zajął się pro­jek­to­waniem,  pro­du­kcją oraz dystrybucją skó­rza­nych kur­tek, wa­lize­k i tor­eb, jak również ar­ty­ku­łów dla do­mu i biu­ra. W ten sposób firma stała się sym­bo­lem bezkon­ku­ren­cyj­nej ja­ko­ści nie tyl­ko w Italii, lecz również w całej Europie i na ca­łym świe­cie. Nicola podjął współpracę z naj­lep­szy­mi wło­ski­mi fir­ma­mi, takimi jak Al­fa Ro­meo, Ali­ta­lia czy Agu­sta. Ustawiając sobie poprzeczkę bardzo wysoko, wspólnie przyczynili się oni do rozsławienia na nowo ha­sła ma­de in Ita­ly.

Mar­kę pro­wa­dzi już czwar­te po­ko­lenie ro­du Trussardi. Dy­rek­tor ge­ne­ral­ną jest Be­a­tri­ce Trussar­di. To ona pracuje obecnie na miano jednej z naj­bar­dziej in­no­wa­cyj­nych mię­dzy­na­ro­do­wych firm. Marka cieszy się wielką estymą w takich ważnych sek­to­rach wło­skiej gos­po­dar­ki, jak mo­da, pro­jek­to­wa­nie i sztu­ka, a nawet w ostatnim czasie kulinaria, bo zaczęły się pojawiać restauracje należące do właścicieli tej firmy. Z ini­cja­ty­wy Be­a­tri­ce Trussar­di utworzona została także fun­da­cja Fon­da­zio­ne Nicola Trus­sar­di – in­sty­tu­cja subtelnie prze­no­szą­ca sztu­kę do ży­cia co­dzien­ne­go, w ramach or­ga­ni­zowanych w Me­dio­la­nie­ mię­dzy­na­ro­do­wych wy­sta­w artystów z różnych stron świata. Gru­pa Trus­sar­di posiada ponad 400 sklepów w Eu­ro­pie, Azji, na Bli­skim Wscho­dzie oraz w Ame­ry­ce.

Wydarzenia Trussardi we Włoszech i na świecie – co, gdzie, kiedy?

W 1973 roku Trus­sar­di, ja­ko pierwsza mar­ka mo­do­wa na świe­cie przyj­ęła swoje logo, a był nim graficzny wizerunek charta. W roku 1976 pier­wszy bu­tik mar­ki powstał przy Via Sant An­drea w Me­dio­la­nie. W latach 80. XX wieku na ry­nku zaistaniało szereg linii Trussardi: Trussardi Jeans, Trus­sar­di Ey­e­wea, Trussar­di Ho­me, Trus­sar­di Ba­by­, Trus­sar­di Ju­nior, a także Trussardi Perfumes. Gru­pa Trus­sar­di w 1983 odno­wi­ła wnę­trza flo­ty li­nii lot­ni­czej Ali­ta­lia. Pro­jekt ten zdo­był na­gro­dę The Best’ 83 Award w No­wym Jor­ku. W roku 1986 roku otwarto Pa­la­ Trus­sar­di – centrum kon­cer­towe, w któ­rym od­był się m.in. osta­t­ni kon­cert we Włoszech Fran­ka Sina­try. W 1996 po­wstał Pa­laz­zo Ma­ria­no Al­la Sca­la – pier­w­szy flagowy obiekt w świe­cie mo­dy. Znalazły się w nim: gale­ria sztu­ki, kawiar­nia, księ­gar­nia, re­sta­u­ra­cja i, rzecz jasna – salo­n wy­sta­wo­wy i bu­ti­k.  W 2005 roku po raz pierwszy zaistniała li­nia TRU Trus­sar­di. W 2008 Gru­pa Trus­sar­di wpro­wa­dziła li­nię odzie­ży i ak­ce­so­riów dla ko­biet i męż­czyzn. W 2011 roku firma wypuściła z okazji setnych urodzin marki, za­pa­chy Trus­sar­di Donna oraz Trussardi Uomo.

Charakterystyczne detale Trussardi

Najbardziej charakterystycznych motywów dla Trussardi jest całkiem sporo. Są to złote me­ta­lo­we za­wiesz­ki w kształ­cie gło­wy char­ta, używane ja­ko bre­lo­ki przy to­reb­kach lub ja­ko klam­ry przy pa­skach. Oprócz nich, me­ta­lo­we elementy na oku­la­rach i frędz­le na to­reb­kach, ostatnio też na spodniach i spódniczkach. Do tego także łań­cu­chy ja­ko pa­ski do to­re­bek i wyraziste lo­go wy­tło­czo­ne w skó­rze. Ubrania  wyróżniają liczne apli­ka­cje z ko­lo­ro­wych ko­ra­li­ków i at­ła­so­we wy­ło­gi w ma­ry­nar­kach, a także charakterystyczne wstaw­ki z dzia­ni­ny i fu­tra. Ponadto takie niuanse, jak skó­rza­ne su­kien­ki mi­ni i wią­za­ne pod szy­ją ko­kar­dy przy eleganckich bluz­kach. Tkaniny najczęściej są udra­po­wa­ne i mają wstaw­ki lub la­mów­ki ze skó­ry, którym towarzyszą łań­cu­chy np. przy bu­tach.

TRU Trussardi 2017 – co nowego?

W 2017 roku w modzie Trussardi dla kobiet będzie królowała feeria kolorów – fuksja, fiolet, purpura, niebieski gołębi, granat, szary, srebrny, pomarańczowy, miodowy, ale i beż w klimacie safari. Wśród fasonów – ołówkowe spódnice z wysokim rozcięciem na nodze z przodu, obcisłe spódnice mini, długie marynarki o 1-2 numery za duże, krótkie skórzane lub metalizowane ramoneski, buty stylizowane na „rzymianki”, lecz na wysokim obcasie i w kolorach od naturalnej skóry, przez beże, aż po metalizowane pomarańcze i fiolety. Dominować będą długie sukienki – błyszczące, żółte, połyskliwe, rozkloszowane i z nadrukiem, do tego zamszowe kurtki z frędzlami, ale też w rozmiarze midi. Spodnie damskie, to głównie rurki o długości ¾ lub zamszowe beżowe ogrodniczki. Do nich koniecznie długie płaszcze, stylowo przypominające przedłużone do ziemi marynarki. I jeszcze srebrzyste szelki. Ceny sukienek Trussardi wahały się w sezonie zimowym już w granicach 500-800 zł, natomiast kurtek i ramonesek w okolicy 1500 zł. Wiosną poziom cenowy przewidywać można podobnie, wszystko zależy jednak od modelu i rodzaju materiału.

Dla mężczyzn w m.in. kolekcji Trussardi Jeans, która łączy tradycyjne wartości i nowatorski styl, znajdą się T-shirty, koszule, bluzy i jeansy przeznaczone dla tych, dla których oprócz doskonałej jakości tkanin ważna jest praktyczność. Ceny kurtek kształtują się w przedziale od 1000 do 2500 zł, a t-shirt’y ok. 300 zł. Casualowy męski look w stylu Trussardi podkreślą tradycyjne akcesoria i obuwie Trussardi Jeans, czyli sneakersy, trampki oraz tenisówki, które są zaprojektowane tak, by świetnie dopełniały przemyślaną stylizację, a jednocześnie wprawiały w dobry nastrój użytkownika. Eleganckie swetry, szale i stonowane garnitury, nie pozbawione jednak nowoczesnego sznytu – to coś, co na pewno pozwoli przejść lekko od zimy do wiosny.

TRU Trussardi dostępna w polskich galeriach handlowych

Tru Trussardi to jedna z linii marki Trussardi, która jest połączeniem wysokiej jakości wykonania i stylu z funkcjonalnością odzieży miejskiej. Ubrania są przemyślane przez projektantów pod tym kątem, aby zabiegani klienci mieli w zasięgu ręki garderobę, której potrzebują na różne okazje. Na pozór skrajne elementy – od casualowych po eleganckie w ubraniach Tru Trussardi powodują, że odzież miejska nabiera wyjątkowego charakteru. Kolekcje TRU Trussardi dla najbardziej wymagających kobiet i mężczyzn, dostępne są w wielu miastach Polski, m.in. w Gdyni w CH Klif czy Galerii Bałtyckiej, także w Trójmieście. Sklep Tru Trussardi w CH Klif zapewnia niezwykle obszerną gamę modnych produktów, odpowiadających na potrzeby najbardziej wymagających klientów. Atrakcyjne cykliczne rabaty oraz profesjonalna pomoc obsługi, tworzą przyjazną atmosferę w trakcie zakupów dla klientów, którzy szukają dobrej jakości w odpowiedniej cenie.

Według niektórych sondaży, klienci przyznają, że robiąc zakupy w galeriach handlowych kierują się przede wszystkim własnym gustem – 49%. 25% spośród nich mówi, że kieruje się ceną ubrań, zaś sympatią do marki 12%. 3% wchodzi tam, gdzie podobają im się witryny. Trussardi łączą te wszystkie preferencje klientów w jedno i w tym upatrywać można jednego z filarów sukcesów tej marki, nie tylko na polskim rynku.

Scroll to Top
Scroll to Top