Warsztaty Prognozowania Trendów
27-28 kwietnia
Warszawa
Ten wyjątkowy warsztat jest okazją do odkrycia, w jaki sposób trendy kształtują modę. Dla uczestników warsztatu zrozumienie trendów jest kluczowe, ponieważ wpływa na projektowanie mody i produktu.
Interpretacja i zastosowanie tego zrozumienia do własnego procesu twórczego wpływa na finalny efekt w sprzedaży produktu oraz trafienia do odbiorcy.
Codziennie pojawiają się coraz nowsze trendy lokalne, związane z daną kulturą, miejscem zamieszkania czy subkulturą, analiza tych trendów polega na badaniu wzajemnych oddziaływań i zmian zachodzących w stylu życia, modzie, kulturze konsumenckiej oraz sposobie postrzegania nadchodzących trendów.
Dzięki analizie trendów możemy przewidzieć zapotrzebowania konsumentów oraz zaprognozować je na kilka sezonów w przyszłość. Na warsztatach uczestnicy poznają techniki badania różnych rodzajów prognoz od intuicyjnych po predykcyjne, dowiedzą się, kto dostarcza trendy.
Uczestnicy warsztatów na koniec warsztatów otrzymują dyplomy.
Więcej informacji: