top secret moda

Top Secret z kampania telewizyjną i nową kolekcją!

Marka Top Secret zaprosiła gości związanych ze światem mody i mediów na premierę spotu telewizyjnego rozpoczynającej się kampanii reklamowej i prezentacje kolekcji zimowej.

W spotkaniu uczestniczyły też liczne gwiazdy zainteresowanie odświeżonym wizerunkiem marki : Zofia Ślotała, Edyta Herbuś, Anna Wendzikowska, Maja Hyży, Tomasz Jacyków.

W rozpoczynającej się kampanii wizerunek marki Top Secret budowany jest z perspektywy projektantki, snującej opowieść o swojej pracy dla klientek, poszukiwaniu autentyczności, prostoty, nowoczesności. Inspiracje wybiegami zostają przełożone na potrzeby zwykłych ludzi , a modne ubrania dobrej jakości dostępne są w rozsądnych cenach.

Scenografia spotkania bezpośrednio nawiązała do przekazu kampanii. Goście mogli zobaczyć pokój zespołu projektantów, w jakim powstają kolekcje. Kolejno, na damskich i męskich manekinach zaprezentowano stylizacje z najnowszej kolekcji, a symbolicznym zwieńczeniem prezentacji procesu od projektu do klienta było zaprezentowanie w specjalnie zaaranżowanej powierzchni sklepowej.

Kulminacyjnym momentem spotkania była premiera spotu telewizyjnego oraz zdjęć wizerunkowych marki na ten sezon.

Kampania reklamowa adresowana jest przede wszystkim do grupy kobiet w wieku 25-44. Jej celem jest wzrost świadomości marki , odświeżenie jej wizerunki oraz wzrost sprzedaży.

Przez kilka najbliższych marka Top Secret będzie widoczna w telewizji, internecie, prasie i na nośnikach outdoor.

W kolekcji Zima 2015 Top Secret stawia przede wszystkim na kolory :

od mrocznej czerni, przez zmysłowy granat, uwodzicielską czerwień, aż po kolory ziemi z modnym akcentami mięty.

W krojach znajdziemy bardzo kobiece formy, eksponujące talię, jak i bardziej męskie, ale w zmysłowym charakterze. Męskie elementy garderoby przemycone do kolekcji zyskują

kobiece wydanie z grubymi pasami i paskami podkreślającymi sylwetkę.

W zimowej kolekcji ważne są mięsiste i grube swetry, eko-skóra, jakości double-face, wełna oraz futra i elementy z futer, które są najgorętszym trendem tego sezonu.

W kolekcji pojawią się metaliczne dzianiny oraz bogate zdobienia. Nie zabraknie również koronki w nowoczesnym wydaniu.

W sylwetkach Top Secret stawia na total look – w kolorach i printach. Dominuje nowoczesna, monochromatyczna i wielowarstwowa sylwetka.

Top Secret jest znaną polską marką odzieżową należąca do GR REDAN. Na rynku jest obecna od 1996 roku. Obecna strategia zakłada przygotowywanie i sprzedaż damskich i męskich kolekcji dostosowanych, do potrzeb klientów, zgodnie z kalendarzem. Oferta ubrań i dodatków daje duże możliwości indywidualnych stylizacji w dobrym stylu, ma nowoczesny miejski charakter Projektowanie odbywa się nie tylko w oparciu o najnowsze światowe trendy mody. Jest też inspirowane stylem życia.

 

Scroll to Top
Scroll to Top