Po raz piąty marka Top Secret przygotowała limitowaną linię ubrań dla miesięcznika Avanti.
Kolekcja, dostępna w sklepach Top Secret i sprzedaży online od 26 września oparta jest na etnicznych detalach i wielobarwnych ornamentach w kolorach granatu, soczystego głębokiego niebieskiego i intensywnego bordo.
Miękką, swobodną i kobiecą sylwetkę podkreślają drukowane sukienki z frędzlami oraz bluzki, drukowane koszule, żakardowe spódnice, luźne otulające kardigany, dżinsy, płaszcz.
Niebieski w połączeniu z kolorem bordo stanowi świeże, jesienne połączenie kolorystyczne i odświeża linię utrzymaną w modnej tendencji boho.
W kolekcji kontrastują ze sobą mocny, kwiatowy duży druk kwiatowy (typu allover)
z minimalistycznymi wzorami na żakardach , barwnymi ornamentami w multikolorze
W detalach znajdujemy frędzle, haft, koronki.
Kolory uzupełniające kolekcje to intensywny pomarańcz, biel, off white i czarny.
Marki Top Secret i Avanti połączyły swoje siły w wizerunkowo- – marketingowym przedsięwzięciu jakim jest specjalna kolekcja Top Secret for Avanti już piąty raz.
Sesja promująca projekt publikowana jest na okładce i na łamach wrześniowego magazynu Avanti oraz na wszystkich witrynach sklepów Top Secret i sklepie internetowym. Ubrania oznaczone są specjalną zawieszką.
Synergia marek powoduje, że limitowana kolekcja zyskuje szczególną promocję, nie tylko na łamach miesięcznika Avanti, na stronie i w sklepach Top Secret, również w innych tytułach i portalach Agory, na profilach obu marek mediach społecznościowych. Kolekcja będzie wspierana kampanią telewizyjną i radiową.
Dla czytelniczek Avanti przygotowano specjalny 30% rabat, który ma dodatkowo zachęcić do zakupu limitowanej linii.