Top Secret Express Yourself jesień 2012

Marka Top Secret kontynuuje przyjętą strategię Express Yourself. Na wrzesień zaplanowano kampanię reklamowo – sprzedażową, która jest oparta na artystycznej sesji Tomasza Sikory oraz zdjęciach prezentujących stylizacje jesienno zimowej kolekcji.

Istotnym elementem komunikacji Top Secret z klientami są sklepy, a przede wszystkim witryny w miejscach sprzedaży. Ich aranżacje, zmieniane co 3 tygodnie, mają podkreślać modowy charakter kolekcji. Klienci będą też mogli korzystać z porad stylizacyjnych udzielanych w specjalnych filmach Top Secret TV, emitowanych na kanale youtube oraz serwisie topsecret.pl, sześć razy w sezonie. Stylistki Top Secret przedstawiają w nich trendy mody i rozwiązania stylizacyjne kreowane w oparciu o najnowszą kolekcję marki.

Ważnym elementem kampanii są fotografie Tomasza Sikory , zrealizowane dla Top Secret, w sposób reporterski, na ulicach miasta, z udziałem trzech modelek, modela oraz kilkunastoosobowej grupy Łodzian. Artystyczna sesja mody była jednym z elementów Międzynarodowego Festiwalu Fotografii i jest kolejnym krokiem w budowaniu wizerunku marki zgodnego z przyjętą strategią Express Yourself.

Część zdjęć prezentujacych nie tylko modę, ale też intrygujące relacje kobieta – mężczyzna zostanie wykorzystana w jesienno – zimowej kampanii, przede wszystkim w prasie. Wszystkie znajdą się w limitowanym artystycznym kalendarzu na rok 2013.

Na klientów Top Secret czekają liczne akcje sprzedażowe. Do miesięczników modowych i zakupowych dołączone zostaną inserty z dwoma kuponami rabatowymi o łącznej wartości 75 zł. Dodatkowo każdy z klientów realizujący bon będzie mógł przystąpić do programu lojalnościowego Collection Club. Katalog w miesięczniku Logo jest pierwszym szczególnie dedykowanym mężczyznom i ma zwrócić uwagę na kolekcję dla panów.

Top Secret jest marką kierowaną do ludzi nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo, dla których ubiór ma znaczenie i jest sposobem wyrażenia własnej niepowtarzalnej osobowości – „Express Yourself”. W jesiennej kolekcji, dostępnej w sprzedaży od początku sierpnia, znalazły się dwie linie ubrań i dodatków.

Bohemian Stories to styl inspirowany latami 70-tymi, łączący hippisowski luz i feerię barw z oryginalnością bohemy. Występują śmiałe, wielowarstwowe łączenia faktur i wzorów intensywne kolory żółć, pomarańcze w odcieniach marchewki, rudawe brązy, zieleń i turkus. Druga linia – Wild Elegance to ubrania bardziej officowe, wyrafinowane i klasyczne, odpowiednie do pracy, na kolację czy wieczorne spotkanie. Styl nostalgiczny i elegancki, pełen kontrastów. Inspiracja ponadczasową elegancją lat 50-tych i 60-tych przekłada się na bardzo zmysłowe seksowne i obcisłe formy ubrań. Paleta kolorystyczna bogata jest w klasyczne odcienie czerwieni, czerni, szarości i granatu w połączeniu z butelkową zielenią, żółtym, i beżami.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][nggallery id=3230]

Dla panów Top Secret proponuje officową linię Hidden Codes, w której dominuje elegancka klasyka, przełamana modnymi kolorami np. fioletem czy bordo. W bardziej casualnej linii Raw Energy motywem przewodnim jest modna, kolorowa krata.

W sprzedaży są też kolekcje pozostałych marek modowych grupy Redan: Troll i Drywash. Są dostępne w sieci sklepów Top Secret, Troll, sklepach multibrandowych oraz w sklepie on – line www.sklep.topsecret.pl.[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top