espadryli

Toms – marka z misją. A wszystko z powodu espadryli!

Dekadę temu, podróżnik Blake Mycoskie zaobserwował dwie ważne rzeczy podczas pobytu w Argentynie. Po pierwsze, biedne dzieci bez butów nie tylko były narażone na choroby, ale także nie mogły chodzić do szkoły. Po drugie, wiele osób nosi tradycyjne dla tego kraju espadryle alpargata. Blake szybko zdał sobie sprawę z tego, że w Stanach Zjednoczonych takie buty mogłyby okazać się hitem.
 
Postanowił pomóc wszystkim, którzy nie posiadają obuwia i założył markę TOMS Shoes. Firma za każdą sprzedaną parę espadryli oferuje w prezencie obuwie dla dziecka, które ich naprawdę potrzebuje. Jest to zasada „Buty za buty”. Do dzisiejszego dnia TOMS rozdał już ponad 35 milionów par na całym świecie
 
Jak mówi założyciel marki: „W tym pomyśle było coś, co napawało wiarą w sukces. Miałem tylko jedną rzecz, którą wymyśliłem prawie natychmiast, – nazwę swojej nowej firmy. Nazwałem ją TOMS. Wymyśliłem ją szukając skrótu do zdania „Buty dla lepszego jutra”. Tak powstały „Buty jutra” (ang.   Tomorrows Shoes – TOMS)“.
 

Scroll to Top
Scroll to Top