Strona główna » Blog » #TogetherWeTriumph: kobiety, które inspirują

#TogetherWeTriumph: kobiety, które inspirują

WSPARCIE

Największą inspiracją dla firmy Triumph od zawsze były kobiety, które wybierają i chętnie noszą naszą bieliznę. To ich gusty, cele, dążenia, zmieniająca się zawartość garderoby i potrzeby motywowały nas do wprowadzania innowacji i nieustannego eksperymentowania z tkaninami,  kształtami i fasonami.

Od 1886 roku Triumph dąży do zaspokajania potrzeb nowoczesnych, odważnie myślących kobiet, które nie obawiają się łamania sztywnych zasad i starają się doprowadzić do przeformułowania roli kobiety w kulturze i społeczeństwie. Produkty firmy Triumph zapewniały im wsparcie przez kolejne pokolenia, towarzysząc w drodze od jednego zwycięstwa do następnego.

INNOWACJE

Triumph nieustannie stara się wyzwolić kobiety z niewygodnych części garderoby, istotnie ograniczających swobodę ruchów. W 1886 roku firma zaoferowała kobietom wolność wyboru, wprowadzając do sprzedaży pierwsze biustonosze. Wykorzystując fachową wiedzę z zakresu projektowania gorsetów, Triumph zapoczątkował też modę na ich uwspółcześnione, elastyczne wersje, mające niewiele wspólnego z krępującą ciało zbroją.  Pierwszym produktem z tej serii był Corselette, pierwszy gorset bez ramiączek i pierwszy gorset zasuwany na suwak, całkowicie odsłaniający plecy.

Przez kolejne dekady Triumph nie ustawał w swoich dążeniach do stworzenia coraz lżejszej, bardziej komfortowej bielizny – w rezultacie, w 1967 roku, firma jako pierwsza wprowadziła do produkcji bezszwowe, modelowane miseczki biustonoszy. Był to bez wątpienia kamień milowy w branży bieliźniarskiej, wyznaczający trendy dla producentów bielizny na nadchodzące lata.

RÓŻNORODNOŚĆ

Dla Triumph każda kobieta i każdy typ figury ma jednakowo duże znacznie. Firma nieustannie stawia na różnorodność w swojej ofercie – już we wczesnych latach 30-tych XX wieku wprowadziła pierwszy biustonosz z regulowanymi ramiączkami, a w 1998 roku zaprezentowała światu model Simply Soft, nowy, bezszwowy biustonosz wykonany z materiału indywidualnie dopasowującego się do sylwetki pod wpływem ciepłoty ciała. Triumph jako pierwszy producent bielizny zaoferował też biustonosze typu Minimizer, zdając sobie sprawę z tego, że każda kobieta ma inną koncepcję piękna i nie każda chce eksponować swój pełny biust.

Triumph nigdy nie narzucał kobietom jednego wzorca idealnego ciała, w zamian oferując możliwość wyboru, komfort i doskonały styl dla każdego typu sylwetki. Przez kolejne dekady firma poszerzała swoją ofertę i wprowadzała nowe kolekcje, takie jak Essence, Florale oraz Triaction, doskonale
wpisujące się w potrzeby kobiet o różnych rozmiarach i kształtach. Wszystkie one stanowią bowiem jednakową wartość i są dla firmy równie ważne.

WYZWOLENIE

Triumph zawsze wpierał kobiety w walce o wolność i należne im prawa, oferując rozwiązania ułatwiające ich codzienne wybory i zmagania. Pod wpływem przemian społecznych w latach 60-tych XX wieku oraz coraz silniejszego ruchu wyzwolenia kobiet, firma zaczęła używać do produkcji rewolucyjnego elastanu, zmieniając tym samym historię światowego bieliźniarstwa. Elastan, czyli elastyczne, zachowujące swój kształt włókna, znacząco skróciły czas prania bielizny i zaowocowały trwałymi, komfortowymi biustonoszami, które doskonale dopasowały się do trybu życia pracujących, zabieganych kobiet. Firma świetnie rozumiała też znaczącą rolę strojów kąpielowych w procesie emancypacji kobiet i w związku z tym rozpoczęła produkcję bikini oraz kostiumów kąpielowych dla nowoczesnych kobiet.

KOBIECOŚĆ

Długo przed pojawieniem się ruchu Free The Nipple („Uwolnić sutek”), bo już w latach 70-tych XX wieku, Triumph zaoferował kobietom kompletnie nowe, przeźroczyste modele biustonoszy – kultowy już Nude oraz piękny Butterfly. Firma od zawsze głosiła pochwałę kobiecości i zmysłowych kształtów, przełamując tabu wokół kobiecej seksualności.

To właśnie podczas przełomowych pokazów bielizny Triumph, modelki po raz pierwszy nie nosiły pod bielizną osłaniających ciało trykotów, dumnie prezentując swoje krągłości i przełamując konwenanse. Triumph celebruje kobiece piękno niezależnie od wieku, pochodzenia etnicznego lub kulturowego.

OSIĄGNIĘCIA

We wczesnych latach 70-tych XX wieku, Triumph jako pierwszy producent bielizny wprowadził kolekcję sportową, rozumiejąc, iż specjalnie dopasowane, podtrzymujące biustonosze, są niezwykle istotne dla kobiet-sportowców oraz entuzjastek fitnessu.

Ten znaczący krok w historii marki nawiązywał do wydarzenia sprzed wielu lat, kiedy to w 1933 roku Triumph został oficjalnym producentem sportowej bielizny dla zawodniczek biorących udział w Igrzyskach Olimpijskich w Berlinie. Już wtedy firma miała możliwość zaprezentowania swojego wsparcie dla kobiecych osiągnięć i wartości, jaką jest praca zespołowa.

WSPÓLNE DZIAŁANIE

Dzisiaj Triumph nadal wspiera kobiety poprzez swoje innowacyjne rozwiązania, takie jak Magic Wire, pierwsze fiszbiny bez zawartości metalu czy elastyczną koronkę w biustonoszach Amourette, rewolucyjną tkaninę, której nie zdołała przebić żadna z konkurencyjnych bieliźnianych marek.

Na początku swojej działalności, w 1886 roku, Triumph był niewielką manufakturą produkującą gorsety w małej stodole na południu Niemiec. Dzisiaj to jedna z wiodących światowych marek bielizny. Triumph, jako firma rodzinna, konsekwentnie kieruje się takimi wartościami jak wspólnota, wzajemna współpraca i dzielnie się pomysłami. Wzmacnianie pozycji kobiet to zaś od zawsze podstawowa zasada przyświecająca każdej decyzji i każdemu przedsięwzięciu.

2018-05-12T09:29:52+00:0012 maja 2018|Świat Kobiet|