marka modowa

Thecadess – nowa marka modowa na polskim rynku

Przedstawiamy Thecadess – nową markę modową na polskim rynku, którą tworzy duet Piotr Sałata i Radek Rociński – pasjonaci, którzy od lat współkreują stołeczną scenę modową.

Piotr – pracował przy niezliczonej ilości pokazów i sesji zdjęciowych. Popularność przyniósł mu program w TVN Style „Jak dobrze wyglądać nago” gdzie pomagał Polkom odzyskać pewność siebie. Od tamtej pory stał się ekspertem od metamorfoz. Zaś Radek to stylista fryzur, artysta  i niezwykła osobowość.Wieloletnie doświadczenie w pracy z kobietami, zrealizowane sesje zdjęciowe, czy pokazy mody wzbudziły w nim drzemiące marzenie o zrealizowaniu własnej kolekcji ubrań.

Piotr i Radek są właścicielami pierwszego w Polsce concept store’u – LoveConcept, w którym połączyli swoje zawodowe doświadczenia, czyli wyjątkowy salon fryzjerski ze sklepem z polskimi markami modowymi. Współpraca z takimi projektantami jak Łukasz Jemioł, Blessus i Est By Es sprawiły, że postanowili podjąc nowe wyzwania i wzbudziły w nich chęć rozwoju jako marka.

Kolekcje Thecadess kierowane są do kobiet, które kochają modę z najwyższej półki. Wyrafinowane, ale proste kroje przypadną do gustu miłośniczkom ponadczasowości i najnowszych trendów. Ubrania z metką Thecadess to wysoka jakość, która idzie w parze z rozsądnymi cenami. Wszystkie projekty są stworzone i uszyte w Polsce, co jest dla duetu bardzo ważnym aspektem projektowania.

Scroll to Top
Scroll to Top