The Look Of The Year 2013

W weekend w warszawskim klubie Bank odbyła się prezentacja The Look Of The Year 2013. Jest to konkurs, rozpoczęty jeszcze w latach 80-tych. Jego zadaniem jest wyłonienie dziewczyn w wieku od 14 do 22 lat, które mają potencjał do wykonywania zawodu modelki. W grudniu najzdolniejsze dziewczyny wylecą do Mediolanu, gdzie na wielkim finale międzynarodowym zwyciężczyni podpisze kontrakt z jedną z renomowanych agencji rangi światowej.

Obecnie publiczności spodobała się najbardziej Marlena Michalczyk, a Kristina Adamowicz, zdaniem ekspertów, ma najbardziej komercyjną twarz.
W ubiegłym roku własnie Polska zyskała sukces, ponieważ szczęście uśmiechnęło się do Angeliki Lipy z Fajsławic. Dzięki The Look Of The Year poznaliśmy Cindy Crawford, Naomi Cambell i Anię Smutniak.

1. Podczas pierwszego pokazu kandydatki pokazały odzież młodych niezależnych projektantów warszawskiego butiku Not For Sale. Oryginalne stroje bajkowo prezentowały sie na scenie i doskonale wpasowały się w klimat imprezy. Jednym z ciekawszych pomysłów tej prezentacji było wyeksponowanie kolorowych butów od Fun In Design. Dziewczyny wyszły na wybieg boso, a buty trzymały w rękach.

2. Kolorów wieczorowi dodały też spódniczki TuTuPrinces w komplecie z ręcznie malowanymi jedwabnymi koszulkami Colourful, i czółenkami od Nessi.

3. Diamentów co prawda tej nocy nie było, lecz impreza tonęła w blasku naszyjników Mything i bransoletek ZoZo desing.

4. Fanów okularów zaskoczyła jeszcze nowa w Polsce – Sojaa. Marka produkuje bambusowe oprawki.

O piękny wygląd dziewcząt zadbali HairMax, Dziewczyny wraz z BOW, a także Opalizu, Fab &Glam Beauty Institute i Beauty Care Spa.

[nggallery id=4921]

foto: J. Kwiatkowski

Scroll to Top
Scroll to Top