zakupoholizm

Polacy wydadzą na walentynki nawet 1,5 mld zł!

walentynki prezenty

Polacy polubili święto zakochanych. Nie obchodzą go hucznie, raczej kameralnie, ale rosną walentynkowe budżety Polaków. To okazja dla handlowców, którzy po okresie styczniowego spowolnienia liczą na wzrost liczby klientów. Nie ma więc co liczyć na promocyjne ceny najpopularniejszych w to święto kwiatów, słodyczy i perfum. Szacuje się, że na prezenty i świętowanie dnia zakochanych Polacy mogą wydać nawet 1,5 mld […]

Polacy wydadzą na walentynki nawet 1,5 mld zł!

Polacy polubili święto zakochanych. Nie obchodzą go hucznie, raczej kameralnie, ale rosną walentynkowe budżety Polaków. To okazja dla handlowców, którzy po okresie styczniowego spowolnienia liczą na wzrost liczby klientów. Nie ma więc co liczyć na promocyjne ceny najpopularniejszych w to święto kwiatów, słodyczy i perfum. Szacuje się, że na prezenty i świętowanie dnia zakochanych Polacy mogą wydać nawet 1,5 mld

Zakupy uzależniają? wideo

Helena Wolska psycholog i psychoterapeuta

Niektórzy robią zakupy dla przyjemności i poprawy humoru dla innych to konieczność. Kiedy nowa rzecz już nie cieszy, a dalej kupuje się kolejne może to być sygnał uzależnienia. Jak mówi newsrm.tv Helena Wolska, psycholog i psychoterapeuta, Centrum Psychoterapii, Rozwoju Osobowego i Osteopatii  ”Po Zmianę”, zakupoholizm to uzależnienie jak każde inne i czasami jedyną skuteczną metodą walki

Zakupy uzależniają? wideo

Niektórzy robią zakupy dla przyjemności i poprawy humoru dla innych to konieczność. Kiedy nowa rzecz już nie cieszy, a dalej kupuje się kolejne może to być sygnał uzależnienia. Jak mówi newsrm.tv Helena Wolska, psycholog i psychoterapeuta, Centrum Psychoterapii, Rozwoju Osobowego i Osteopatii  ”Po Zmianę”, zakupoholizm to uzależnienie jak każde inne i czasami jedyną skuteczną metodą walki

Wyprzedaże online

Wyprzedaże online

Coraz więcej osób robi zakupy online pozwala to zaoszczędzić czas, pieniądze i możemy je zrobić bez wychodzenia z domu. Nie trzeba stać w długich kolejkach do kasy i przebieralni wystarczy zrobić zakupy w sieci. Wiele ze sklepów sieciowych ma swoje własne sklepy online, m.in. ZARA, Bershka,Stradivarius, Pull&Bear, Sinsay, House, Cropp, Butik, Mango, Mohito, Reserved. Także

Wyprzedaże online

Coraz więcej osób robi zakupy online pozwala to zaoszczędzić czas, pieniądze i możemy je zrobić bez wychodzenia z domu. Nie trzeba stać w długich kolejkach do kasy i przebieralni wystarczy zrobić zakupy w sieci. Wiele ze sklepów sieciowych ma swoje własne sklepy online, m.in. ZARA, Bershka,Stradivarius, Pull&Bear, Sinsay, House, Cropp, Butik, Mango, Mohito, Reserved. Także

Zakupoholizm świadczy o zaburzonej samoocenie i problemach emocjonalnych

Zakupoholizm

Uzależnienie od zakupów bywa równie niebezpieczne jak alkoholizm lub nałóg narkotykowy. Może prowadzić do długów i bankructwa, a także odizolowania się od ludzi, zaniedbywania pracy zawodowej i przewlekłego poczucia winy. Nałóg ten dotyka przede wszystkim osoby o silnie obniżonym poczuciu własnej wartości lub niestabilne emocjonalnie, dla których zakupy są sposobem na podniesienie własnej wartości bądź zredukowanie stanów lękowych. Zakupoholizm

Zakupoholizm świadczy o zaburzonej samoocenie i problemach emocjonalnych

Uzależnienie od zakupów bywa równie niebezpieczne jak alkoholizm lub nałóg narkotykowy. Może prowadzić do długów i bankructwa, a także odizolowania się od ludzi, zaniedbywania pracy zawodowej i przewlekłego poczucia winy. Nałóg ten dotyka przede wszystkim osoby o silnie obniżonym poczuciu własnej wartości lub niestabilne emocjonalnie, dla których zakupy są sposobem na podniesienie własnej wartości bądź zredukowanie stanów lękowych. Zakupoholizm

Wyniki raportu „Polak ubrany 2014”

Polak ubrany 2014

Na odzież, obuwie i bieliznę Polacy wydają rocznie średnio ponad 2200 zł – wyniki raportu „Polak ubrany 2014” Ponad połowa tej kwoty, czyli 1300 zł, to wydatki na odzież, 700 zł respondenci wydają na obuwie, a 500 zł na artykuły sportowe. Odzież, bielizna i obuwie najczęściej kupowana jest w centrach handlowych i monobrandowych sklepach sieciowych

Wyniki raportu „Polak ubrany 2014”

Na odzież, obuwie i bieliznę Polacy wydają rocznie średnio ponad 2200 zł – wyniki raportu „Polak ubrany 2014” Ponad połowa tej kwoty, czyli 1300 zł, to wydatki na odzież, 700 zł respondenci wydają na obuwie, a 500 zł na artykuły sportowe. Odzież, bielizna i obuwie najczęściej kupowana jest w centrach handlowych i monobrandowych sklepach sieciowych

Polscy konsumenci i ich postawy wobec świadomego konsumpcjonizmu

Polak ubrany 2014

Global Havas PR Collective opublikował niedawno raport “BeCAUSE It Matters” analizujący stosunek konsumentów do kwestii związanych ze zrównoważoną konsumpcją i odpowiedzialnym biznesem. Wyniki sondażu przeprowadzonego w Polsce wskazują, że choć na naszym rynku istnieje duża grupa deklarowanych odpowiedzialnych konsumentów, dla wielu to atrakcyjna cena ma kluczowe znaczenie przy dokonywaniu wyborów zakupowych. W raportach o ogólnoświatowym

Polscy konsumenci i ich postawy wobec świadomego konsumpcjonizmu

Global Havas PR Collective opublikował niedawno raport “BeCAUSE It Matters” analizujący stosunek konsumentów do kwestii związanych ze zrównoważoną konsumpcją i odpowiedzialnym biznesem. Wyniki sondażu przeprowadzonego w Polsce wskazują, że choć na naszym rynku istnieje duża grupa deklarowanych odpowiedzialnych konsumentów, dla wielu to atrakcyjna cena ma kluczowe znaczenie przy dokonywaniu wyborów zakupowych. W raportach o ogólnoświatowym

Scroll to Top
Scroll to Top