Heidi Klum dla Franke
Setna rocznica istnienia koncernu Franke jest wspaniałą okazją, aby odświeżyć wizerunek i sposób komunikacji. Firma stawia na zmianę formy przekazu oraz prezentuje nowe podejście do wyglądu nowoczesnych kuchennych wnętrz. Heidi Klum będzie wspierać te działania w roli globalnej ambasadorki marki Franke. Koncern Franke metamorfozę stylu przechodzi niezmiennie od stu lat. Z jednej strony korespondując ze […]
Setna rocznica istnienia koncernu Franke jest wspaniałą okazją, aby odświeżyć wizerunek i sposób komunikacji. Firma stawia na zmianę formy przekazu oraz prezentuje nowe podejście do wyglądu nowoczesnych kuchennych wnętrz. Heidi Klum będzie wspierać te działania w roli globalnej ambasadorki marki Franke. Koncern Franke metamorfozę stylu przechodzi niezmiennie od stu lat. Z jednej strony korespondując ze