Pokolenie „chcę wszystko”
Socjologowie coraz częściej zwracają uwagę na nowe pokolenie konsumentów. W przeciwieństwie do poprzednich pokoleń nastawionych na „mieć” nowe pokolenie nie marzy o poszczególnych przedmiotach. Swoje zachcianki chce spełniać hurtowo. Mieć wszystko na raz – to pragnienie nowej generacji nastawionej na hiper-mieć. Dzieci uczą się od rodziców Obarczanie odpowiedzialnością za ten stan rzeczy tylko młodych jest […]
Socjologowie coraz częściej zwracają uwagę na nowe pokolenie konsumentów. W przeciwieństwie do poprzednich pokoleń nastawionych na „mieć” nowe pokolenie nie marzy o poszczególnych przedmiotach. Swoje zachcianki chce spełniać hurtowo. Mieć wszystko na raz – to pragnienie nowej generacji nastawionej na hiper-mieć. Dzieci uczą się od rodziców Obarczanie odpowiedzialnością za ten stan rzeczy tylko młodych jest