Stanisław Młodożeniec

Polscy artyści przyciągają uwagę Londynu jak magnes

Magnetyczni Polacy – takim tytułem została przyjęta na łamach dziennika Financial Times pierwsza, zbiorowa wystawa polskich artystów w londyńskiej Saatchi Gallery. Dziennik The Guardian wtóruje, stawiając tezę, że ‘’Polska przeżywa renaissance kultury po 24 latach od upadku komunizmu’’. Zarówno publiczność jak i krytycy wysoko ocenili prace polskich malarzy młodego pokolenia oraz klasyków : Wojciecha Fangora, […]

Polscy artyści przyciągają uwagę Londynu jak magnes

Magnetyczni Polacy – takim tytułem została przyjęta na łamach dziennika Financial Times pierwsza, zbiorowa wystawa polskich artystów w londyńskiej Saatchi Gallery. Dziennik The Guardian wtóruje, stawiając tezę, że ‘’Polska przeżywa renaissance kultury po 24 latach od upadku komunizmu’’. Zarówno publiczność jak i krytycy wysoko ocenili prace polskich malarzy młodego pokolenia oraz klasyków : Wojciecha Fangora,

Miejsce, które znaczy: pierwszy raz polscy artyści w Saatchi Gallery

Piętnastu artystów, osiemdziesiąt dzieł, ponad 300 gości podczas otwarcia, pierwsze strony brytyjskich dzienników – w prestiżowej londyńskiej Saatchi Gallery trwa właśnie bezprecedensowa wystawa „Polish Art Now”. To pierwsza zbiorowa prezentacja prac polskich twórców w tym niezwykle znaczącym dla światowych artystycznych karier miejscu. Andrzej Cisowski, Agata Kleczkowska, Stanisław Młodożeniec, Jakub Słomkowski, Anna Szprynger, Szymon Urbański i

Miejsce, które znaczy: pierwszy raz polscy artyści w Saatchi Gallery

Piętnastu artystów, osiemdziesiąt dzieł, ponad 300 gości podczas otwarcia, pierwsze strony brytyjskich dzienników – w prestiżowej londyńskiej Saatchi Gallery trwa właśnie bezprecedensowa wystawa „Polish Art Now”. To pierwsza zbiorowa prezentacja prac polskich twórców w tym niezwykle znaczącym dla światowych artystycznych karier miejscu. Andrzej Cisowski, Agata Kleczkowska, Stanisław Młodożeniec, Jakub Słomkowski, Anna Szprynger, Szymon Urbański i

Między abstrakcją a fantasmagorią – wystawa „Wizje pejzażu” w Jeleniej Górze

wystawa Wizje Pejzazu w Muzeum Karkonoskim 3

„Oto cztery wizje pejzażu stworzone dziś. Wszystkie są bardzo od siebie odmienne, wszystkie bardzo indywidualne i sugestywne. Balansują na granicy tego, co jest jeszcze realistycznym odtworzeniem widoku, a abstrakcyjną wariacją czy fantasmagorią na jego temat” – tak w folderze do prezentowanej w Muzeum Karkonoskim wystawy „Wizje pejzażu” napisał redaktor naczelny magazynu „Art & Business” Bogusław

Między abstrakcją a fantasmagorią – wystawa „Wizje pejzażu” w Jeleniej Górze

„Oto cztery wizje pejzażu stworzone dziś. Wszystkie są bardzo od siebie odmienne, wszystkie bardzo indywidualne i sugestywne. Balansują na granicy tego, co jest jeszcze realistycznym odtworzeniem widoku, a abstrakcyjną wariacją czy fantasmagorią na jego temat” – tak w folderze do prezentowanej w Muzeum Karkonoskim wystawy „Wizje pejzażu” napisał redaktor naczelny magazynu „Art & Business” Bogusław

Wszystkie odmiany pejzażu

Stanislaw Mlodozeniec

Pejzaż jako tradycyjny gatunek malarski kojarzyć się może z czymś przebrzmiałym. A tak nie jest, czego dowodzi wystawa „Wizje pejzażu”, którą od 19 lutego można oglądać w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze. Pokaz prac czterech artystów związanych z Domem Aukcyjnym Abbey House: Janusza Kotlewskiego, Stanisława Młodożeńca, Jakuba Słomkowskiego i Anny Szprynger, to cztery koncepcje pejzażu

Wszystkie odmiany pejzażu

Pejzaż jako tradycyjny gatunek malarski kojarzyć się może z czymś przebrzmiałym. A tak nie jest, czego dowodzi wystawa „Wizje pejzażu”, którą od 19 lutego można oglądać w Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze. Pokaz prac czterech artystów związanych z Domem Aukcyjnym Abbey House: Janusza Kotlewskiego, Stanisława Młodożeńca, Jakuba Słomkowskiego i Anny Szprynger, to cztery koncepcje pejzażu

Scroll to Top
Scroll to Top