społecznościowe

Springfield „Share my story”

Springfield "Share my story"

Marka Springfield zaprosiła do Madrytu pięcioro młodych ludzi z różnych zakątków świata. Jest to piątka osób realizujących swoje cele i pasje. Swoimi historiami dzielą się poprzez media społecznościowe. Mają oni szansę stworzyć coś wyjątkowego i podzielić się swoim optymizmem, osobowością, entuzjazmem i radością w międzynarodowym wymiarze za pośrednictwem marki. „Share your Story” to niezwykły sposób na […]

Springfield „Share my story”

Marka Springfield zaprosiła do Madrytu pięcioro młodych ludzi z różnych zakątków świata. Jest to piątka osób realizujących swoje cele i pasje. Swoimi historiami dzielą się poprzez media społecznościowe. Mają oni szansę stworzyć coś wyjątkowego i podzielić się swoim optymizmem, osobowością, entuzjazmem i radością w międzynarodowym wymiarze za pośrednictwem marki. „Share your Story” to niezwykły sposób na

Selfie czyli gwóźdź do trumny nastolatek

Selfie

Kilkunastoletnia pannica w prowokującym stroju, prężąca się do lustra z aparatem w ręce – w świecie smartfonów i portali społecznościowych to codzienny widok. Nie szokują nas już coraz młodsze buzie wymalowane kosmetykami mamy, w coraz wyższych obcasach i krótkich spódniczkach. Dorastające dziewczynki chcą gonić za trendami, być zauważone i docenione przez rówieśników, a przede wszystkim

Selfie czyli gwóźdź do trumny nastolatek

Kilkunastoletnia pannica w prowokującym stroju, prężąca się do lustra z aparatem w ręce – w świecie smartfonów i portali społecznościowych to codzienny widok. Nie szokują nas już coraz młodsze buzie wymalowane kosmetykami mamy, w coraz wyższych obcasach i krótkich spódniczkach. Dorastające dziewczynki chcą gonić za trendami, być zauważone i docenione przez rówieśników, a przede wszystkim

Wirtualna przymierzalnia kolczyków!

Selfie

Unikatowa w światowej skali wirtualna przymierzalnia jest już dostępna. Na początek diamenty. Wersja Beta projektu proponuje przymiarkę kolczyków z prawdziwymi diamentami znanej firmy jubilerskiej Apart. Do wyboru są kolczyki z białego, żółtego złota oraz z ceramiki. Diamenty uzupełniają szafiry, topazy, kwarce i onyksy. Zobacz jak wyglądasz w kolczykach za 15 tysięcy złotych! Już nie musisz

Wirtualna przymierzalnia kolczyków!

Unikatowa w światowej skali wirtualna przymierzalnia jest już dostępna. Na początek diamenty. Wersja Beta projektu proponuje przymiarkę kolczyków z prawdziwymi diamentami znanej firmy jubilerskiej Apart. Do wyboru są kolczyki z białego, żółtego złota oraz z ceramiki. Diamenty uzupełniają szafiry, topazy, kwarce i onyksy. Zobacz jak wyglądasz w kolczykach za 15 tysięcy złotych! Już nie musisz

SiNSAY backstage w klimacie Instagram

Selfie

Sesja zdjęciowa odbyła się w stolicy mody jaką niezmiennie pozostaje Paryż. Tym razem backstage został udokumentowany na spontanicznych zdjęciach stylistki i blogerki Arety Szpury (Doing Real Stuff Sucks), która przy pomocy aplikacji Instagram oddała niepowtarzalną atmosferę panującą na planie. Efekty jej pracy były na bieżąco publikowane na profilu #ilovesinsay (instagram.com/ilovesinsay). Areta, współzałożycielka streetwear’owej marki Local Heroes,

SiNSAY backstage w klimacie Instagram

Sesja zdjęciowa odbyła się w stolicy mody jaką niezmiennie pozostaje Paryż. Tym razem backstage został udokumentowany na spontanicznych zdjęciach stylistki i blogerki Arety Szpury (Doing Real Stuff Sucks), która przy pomocy aplikacji Instagram oddała niepowtarzalną atmosferę panującą na planie. Efekty jej pracy były na bieżąco publikowane na profilu #ilovesinsay (instagram.com/ilovesinsay). Areta, współzałożycielka streetwear’owej marki Local Heroes,

Zmiany na rynku usług funeralnych

Selfie

Rozwój mediów społecznościowych, powszechny dostęp do Internetu i łatwość komunikacji sprawiły, że dotychczasowe metody przekazywania informacji i promowania usług zrobiły przełomowy krok na płaszczyźnie docierania do odbiorców. Kojarzona dotychczas ze stagnacją, niedostosowaniem do przemian kulturowych i technologicznych branża funeralna obrała zupełnie nowy, zaskakujący dla wielu odbiorców kierunek. Stawianie na innowacyjne podejście do tematu, oferowanie usług

Zmiany na rynku usług funeralnych

Rozwój mediów społecznościowych, powszechny dostęp do Internetu i łatwość komunikacji sprawiły, że dotychczasowe metody przekazywania informacji i promowania usług zrobiły przełomowy krok na płaszczyźnie docierania do odbiorców. Kojarzona dotychczas ze stagnacją, niedostosowaniem do przemian kulturowych i technologicznych branża funeralna obrała zupełnie nowy, zaskakujący dla wielu odbiorców kierunek. Stawianie na innowacyjne podejście do tematu, oferowanie usług

MODA NA SOCIAL MEDIA

Selfie

24 kwietnia na Uniwersytecie Warszawskim odbyła się konferencja MODA 2.0. Tematem spotkania była promocja marek modowych w dobie mediów społecznościowych. Zaproszeni goście próbowali odpowiedzieć na pytanie jaki potencjał kryje w sobie internet i w jaki sposób mogą go wykorzystać dziennikarze i pijarowcy. Zaprezentowany został także owoc semestralnej pracy KDiPRM- e-kwartalnik MODA.KN. W Starym Buwie zgromadziło

MODA NA SOCIAL MEDIA

24 kwietnia na Uniwersytecie Warszawskim odbyła się konferencja MODA 2.0. Tematem spotkania była promocja marek modowych w dobie mediów społecznościowych. Zaproszeni goście próbowali odpowiedzieć na pytanie jaki potencjał kryje w sobie internet i w jaki sposób mogą go wykorzystać dziennikarze i pijarowcy. Zaprezentowany został także owoc semestralnej pracy KDiPRM- e-kwartalnik MODA.KN. W Starym Buwie zgromadziło

Scroll to Top
Scroll to Top