social media

CALM. Bądź uważny i zacznij żyć

CALM_okładka

Żyjemy w świecie rozpędzonym do granic możliwości, a coraz większą część życia spędzamy ze wzrokiem wbitym w ekrany naszych smartfonów. Warto postawić sobie pytanie: co nam przez to ucieka? Odpowiedzi na nie szuka w swoim najnowszym filmie Keep calm and… Reżyser Życia – autor głośnego eksperymentu społecznego Chłopiec bez kurtki. Co byś zrobił? Jesteś na […]

CALM. Bądź uważny i zacznij żyć

Żyjemy w świecie rozpędzonym do granic możliwości, a coraz większą część życia spędzamy ze wzrokiem wbitym w ekrany naszych smartfonów. Warto postawić sobie pytanie: co nam przez to ucieka? Odpowiedzi na nie szuka w swoim najnowszym filmie Keep calm and… Reżyser Życia – autor głośnego eksperymentu społecznego Chłopiec bez kurtki. Co byś zrobił? Jesteś na

Sukcesy kobiet w biznesie. Jak ambicja, wytrwałość i social media pomagają w rozwoju firm!

seymour_brady_temple

Co łączy zdobywczynię Złotego Globu, właścicielkę klubu piłkarskiego i założycielkę dynamicznej firmy odzieżowej? Każda z nich, mimo przeciwności losu, wyprowadziła swoją firmę i swoje życie na prostą. Jane Seymour, Brendi Temple oraz Karren Brady opowiadają, jaką drogę przeszły od bankructwa, oskarżeń o korupcję, aż na szczyty biznesowych karier. Coraz większa aktywność kobiet w biznesie dotyczy

Sukcesy kobiet w biznesie. Jak ambicja, wytrwałość i social media pomagają w rozwoju firm!

Co łączy zdobywczynię Złotego Globu, właścicielkę klubu piłkarskiego i założycielkę dynamicznej firmy odzieżowej? Każda z nich, mimo przeciwności losu, wyprowadziła swoją firmę i swoje życie na prostą. Jane Seymour, Brendi Temple oraz Karren Brady opowiadają, jaką drogę przeszły od bankructwa, oskarżeń o korupcję, aż na szczyty biznesowych karier. Coraz większa aktywność kobiet w biznesie dotyczy

Zmiany na rynku usług funeralnych

Rozwój mediów społecznościowych, powszechny dostęp do Internetu i łatwość komunikacji sprawiły, że dotychczasowe metody przekazywania informacji i promowania usług zrobiły przełomowy krok na płaszczyźnie docierania do odbiorców. Kojarzona dotychczas ze stagnacją, niedostosowaniem do przemian kulturowych i technologicznych branża funeralna obrała zupełnie nowy, zaskakujący dla wielu odbiorców kierunek. Stawianie na innowacyjne podejście do tematu, oferowanie usług

Zmiany na rynku usług funeralnych

Rozwój mediów społecznościowych, powszechny dostęp do Internetu i łatwość komunikacji sprawiły, że dotychczasowe metody przekazywania informacji i promowania usług zrobiły przełomowy krok na płaszczyźnie docierania do odbiorców. Kojarzona dotychczas ze stagnacją, niedostosowaniem do przemian kulturowych i technologicznych branża funeralna obrała zupełnie nowy, zaskakujący dla wielu odbiorców kierunek. Stawianie na innowacyjne podejście do tematu, oferowanie usług

MODA NA SOCIAL MEDIA

24 kwietnia na Uniwersytecie Warszawskim odbyła się konferencja MODA 2.0. Tematem spotkania była promocja marek modowych w dobie mediów społecznościowych. Zaproszeni goście próbowali odpowiedzieć na pytanie jaki potencjał kryje w sobie internet i w jaki sposób mogą go wykorzystać dziennikarze i pijarowcy. Zaprezentowany został także owoc semestralnej pracy KDiPRM- e-kwartalnik MODA.KN. W Starym Buwie zgromadziło

MODA NA SOCIAL MEDIA

24 kwietnia na Uniwersytecie Warszawskim odbyła się konferencja MODA 2.0. Tematem spotkania była promocja marek modowych w dobie mediów społecznościowych. Zaproszeni goście próbowali odpowiedzieć na pytanie jaki potencjał kryje w sobie internet i w jaki sposób mogą go wykorzystać dziennikarze i pijarowcy. Zaprezentowany został także owoc semestralnej pracy KDiPRM- e-kwartalnik MODA.KN. W Starym Buwie zgromadziło

Chris Brown autorem multimedialnej aplikacji mobilnej

Nowa aplikacja, której autorem jest sam Chris Brown to połączenie aplikacji rozrywkowej, mediów społecznościowych i aktualizowanego na bieżąco strumienia treści multimedialnych. Dla fanów oznacza to nie tylko ciekawsze materiały, ale i możliwość kontaktu oraz interakcji w  sposób intuicyjny i błyskawiczny. Na zorganizowanym kilka dni temu spotkaniu amerykański gwiazdor oficjalnie uruchomił aplikację  The Chris Brown Channel

Chris Brown autorem multimedialnej aplikacji mobilnej

Nowa aplikacja, której autorem jest sam Chris Brown to połączenie aplikacji rozrywkowej, mediów społecznościowych i aktualizowanego na bieżąco strumienia treści multimedialnych. Dla fanów oznacza to nie tylko ciekawsze materiały, ale i możliwość kontaktu oraz interakcji w  sposób intuicyjny i błyskawiczny. Na zorganizowanym kilka dni temu spotkaniu amerykański gwiazdor oficjalnie uruchomił aplikację  The Chris Brown Channel

MODA 2.0.

24 maja o godz. 17 w Budynku Starego BUW-u (s.110) na Uniwersytecie Warszawskim odbędzie się konferencja naukowa pt. Moda 2.0. Tematem spotkania będzie potencjał rynkowy mediów społecznościowych w sektorze mody. Wydarzenie jest częścią międzynarodowego projektu badawczego Uniwersytetu Warszawskiego i FashionInstitute of Technology (Nowy Jork). Organizatorem jest Koło Naukowe Dziennikarstwa i PR Mody UW. Kryzys mediów drukowanych i jednoczesny rozwój Internetu

MODA 2.0.

24 maja o godz. 17 w Budynku Starego BUW-u (s.110) na Uniwersytecie Warszawskim odbędzie się konferencja naukowa pt. Moda 2.0. Tematem spotkania będzie potencjał rynkowy mediów społecznościowych w sektorze mody. Wydarzenie jest częścią międzynarodowego projektu badawczego Uniwersytetu Warszawskiego i FashionInstitute of Technology (Nowy Jork). Organizatorem jest Koło Naukowe Dziennikarstwa i PR Mody UW. Kryzys mediów drukowanych i jednoczesny rozwój Internetu

Scroll to Top
Scroll to Top