RAPORT. Polacy: modni, ale boją się kolorów!
Polacy: modni, ale boją się kolorów. Otwarci na nowości, ale tradycyjni i zachowawczy. Największe polskie badanie pokazuje paradoksy postrzegania mody. Wyniki raportu „Polska Strojna. Zainteresowanie Modą i Zakupy Modowe Polaków 2015” przygotowanego na zlecenie Allegro pokazały, że Polacy są pragmatyczni oraz zachowawczo podchodzą do mody. Kochają stonowane kolory, przede wszystkim czerń. Lubią dobrze wyglądać i pozytywnie oceniają aparycję innych. Z chęcią inspirują się ulicą oraz […]
RAPORT. Polacy: modni, ale boją się kolorów!
Polacy: modni, ale boją się kolorów. Otwarci na nowości, ale tradycyjni i zachowawczy. Największe polskie badanie pokazuje paradoksy postrzegania mody. Wyniki raportu „Polska Strojna. Zainteresowanie Modą i Zakupy Modowe Polaków 2015” przygotowanego na zlecenie Allegro pokazały, że Polacy są pragmatyczni oraz zachowawczo podchodzą do mody. Kochają stonowane kolory, przede wszystkim czerń. Lubią dobrze wyglądać i pozytywnie oceniają aparycję innych. Z chęcią inspirują się ulicą oraz