raporty

RAPORT. Polacy: modni, ale boją się kolorów!

Raport POLSKA STROJNA - okładka

Polacy: modni, ale boją się kolorów. Otwarci na nowości, ale tradycyjni i zachowawczy. Największe polskie badanie pokazuje paradoksy postrzegania mody. Wyniki raportu „Polska Strojna. Zainteresowanie Modą i Zakupy Modowe Polaków 2015” przygotowanego na zlecenie Allegro pokazały, że Polacy są pragmatyczni oraz zachowawczo podchodzą do mody. Kochają stonowane kolory, przede wszystkim czerń. Lubią dobrze wyglądać i pozytywnie oceniają aparycję innych. Z chęcią inspirują się ulicą oraz […]

RAPORT. Polacy: modni, ale boją się kolorów!

Polacy: modni, ale boją się kolorów. Otwarci na nowości, ale tradycyjni i zachowawczy. Największe polskie badanie pokazuje paradoksy postrzegania mody. Wyniki raportu „Polska Strojna. Zainteresowanie Modą i Zakupy Modowe Polaków 2015” przygotowanego na zlecenie Allegro pokazały, że Polacy są pragmatyczni oraz zachowawczo podchodzą do mody. Kochają stonowane kolory, przede wszystkim czerń. Lubią dobrze wyglądać i pozytywnie oceniają aparycję innych. Z chęcią inspirują się ulicą oraz

Rusza kampania społeczna „Płodny Polak” – infografika

kampania społeczna „Płodny Polak”

Jak wynika z raportu „Płodny Polak”1 aż 93% mężczyzn nigdy nie wykonało badania nasienia, jednocześnie codziennie wykonując czynności szkodzące jego jakości. W celu promocji profilaktyki oraz edukacji na temat wpływu codziennych praktyk na męską płodność, rusza kampania społeczna „Płodny Polak”. W jej ramach przez cały maj 2015 roku będzie można wykonać bezpłatnie badanie nasienia. Szacuje

Rusza kampania społeczna „Płodny Polak” – infografika

Jak wynika z raportu „Płodny Polak”1 aż 93% mężczyzn nigdy nie wykonało badania nasienia, jednocześnie codziennie wykonując czynności szkodzące jego jakości. W celu promocji profilaktyki oraz edukacji na temat wpływu codziennych praktyk na męską płodność, rusza kampania społeczna „Płodny Polak”. W jej ramach przez cały maj 2015 roku będzie można wykonać bezpłatnie badanie nasienia. Szacuje

Wyniki raportu „Polak ubrany 2014”

kampania społeczna „Płodny Polak”

Na odzież, obuwie i bieliznę Polacy wydają rocznie średnio ponad 2200 zł – wyniki raportu „Polak ubrany 2014” Ponad połowa tej kwoty, czyli 1300 zł, to wydatki na odzież, 700 zł respondenci wydają na obuwie, a 500 zł na artykuły sportowe. Odzież, bielizna i obuwie najczęściej kupowana jest w centrach handlowych i monobrandowych sklepach sieciowych

Wyniki raportu „Polak ubrany 2014”

Na odzież, obuwie i bieliznę Polacy wydają rocznie średnio ponad 2200 zł – wyniki raportu „Polak ubrany 2014” Ponad połowa tej kwoty, czyli 1300 zł, to wydatki na odzież, 700 zł respondenci wydają na obuwie, a 500 zł na artykuły sportowe. Odzież, bielizna i obuwie najczęściej kupowana jest w centrach handlowych i monobrandowych sklepach sieciowych

Polscy konsumenci i ich postawy wobec świadomego konsumpcjonizmu

kampania społeczna „Płodny Polak”

Global Havas PR Collective opublikował niedawno raport “BeCAUSE It Matters” analizujący stosunek konsumentów do kwestii związanych ze zrównoważoną konsumpcją i odpowiedzialnym biznesem. Wyniki sondażu przeprowadzonego w Polsce wskazują, że choć na naszym rynku istnieje duża grupa deklarowanych odpowiedzialnych konsumentów, dla wielu to atrakcyjna cena ma kluczowe znaczenie przy dokonywaniu wyborów zakupowych. W raportach o ogólnoświatowym

Polscy konsumenci i ich postawy wobec świadomego konsumpcjonizmu

Global Havas PR Collective opublikował niedawno raport “BeCAUSE It Matters” analizujący stosunek konsumentów do kwestii związanych ze zrównoważoną konsumpcją i odpowiedzialnym biznesem. Wyniki sondażu przeprowadzonego w Polsce wskazują, że choć na naszym rynku istnieje duża grupa deklarowanych odpowiedzialnych konsumentów, dla wielu to atrakcyjna cena ma kluczowe znaczenie przy dokonywaniu wyborów zakupowych. W raportach o ogólnoświatowym

Raport Groupon: Polek Portret Własny 2014

kampania społeczna „Płodny Polak”

Groupon Polska już po raz trzeci przygotował raport z badania*, w którym kobiety same nakreśliły obraz współczesnej Polki oraz przedstawiły jej poglądy na kwestie takie jak rodzina i życie uczuciowe, praca i kariera, wypoczynek i zakupy. Badanie co roku uzupełniane jest o kolejne istotne sfery kobiecego życia. Tym razem w ankiecie pojawiły się pytania o

Raport Groupon: Polek Portret Własny 2014

Groupon Polska już po raz trzeci przygotował raport z badania*, w którym kobiety same nakreśliły obraz współczesnej Polki oraz przedstawiły jej poglądy na kwestie takie jak rodzina i życie uczuciowe, praca i kariera, wypoczynek i zakupy. Badanie co roku uzupełniane jest o kolejne istotne sfery kobiecego życia. Tym razem w ankiecie pojawiły się pytania o

Mężczyźni wolą blondynki… które chcą mieć dzieci

kampania społeczna „Płodny Polak”

Co najbardziej ciekawi kobiety? Oczywiście mężczyźni i relacje damsko-męskie. „Raport Ciekawości Redd`s 2012” zaspokaja kobiecą ciekawość dotyczącą płci przeciwnej i odpowiada na najbardziej nurtujące pytania: O czym mężczyźni rozmawiają przy piwie? Kto jest ich wzorcem kobiecości? Czy akceptują kobiety, które więcej zarabiają, płacą za siebie i wygłaszają feministyczne poglądy? Badanie przeprowadzone przez TNS Polska odkrywa

Mężczyźni wolą blondynki… które chcą mieć dzieci

Co najbardziej ciekawi kobiety? Oczywiście mężczyźni i relacje damsko-męskie. „Raport Ciekawości Redd`s 2012” zaspokaja kobiecą ciekawość dotyczącą płci przeciwnej i odpowiada na najbardziej nurtujące pytania: O czym mężczyźni rozmawiają przy piwie? Kto jest ich wzorcem kobiecości? Czy akceptują kobiety, które więcej zarabiają, płacą za siebie i wygłaszają feministyczne poglądy? Badanie przeprowadzone przez TNS Polska odkrywa

Scroll to Top
Scroll to Top