rak piersi

Nie zdążyła rozebrać się do Playboya, ale pokazała się prawie nago w szczytnym celu!

rozebrać się do Playboya

Anna Jurksztowicz, piosenkarka i producentka muzyczna przyznała, że nie zdążyła rozebrać się do Playboya, ale udało jej się to zrobić w szczytnym celu. „Myśl o biuście” to kampania świadomościowa, promująca profilaktykę badań piersi. W kampanię zaangażowało się dwanaście kobiet – ikon. Obok Ani w kampanii wzięły udział: Hanna Bakuła, Alicja Borkowska, Olga Borys, Magdalena Cwenówna, […]

Nie zdążyła rozebrać się do Playboya, ale pokazała się prawie nago w szczytnym celu!

Anna Jurksztowicz, piosenkarka i producentka muzyczna przyznała, że nie zdążyła rozebrać się do Playboya, ale udało jej się to zrobić w szczytnym celu. „Myśl o biuście” to kampania świadomościowa, promująca profilaktykę badań piersi. W kampanię zaangażowało się dwanaście kobiet – ikon. Obok Ani w kampanii wzięły udział: Hanna Bakuła, Alicja Borkowska, Olga Borys, Magdalena Cwenówna,

4 edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM

rozebrać się do Playboya

Według przeprowadzonych badań* blisko połowa polskich kobiet jest właścicielką ponad 6 biustonoszy, a dwie trzecie Polek przyznało się do posiadania takich, których nie nosiły od co najmniej roku! Ponad połowa naszych rodaczek deklaruje, że wykonuje samobadanie piersi, lecz zaledwie 20% z nich robi to regularnie, raz w miesiącu. Ponadto ponad połowa badanych od co najmniej

4 edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM

Według przeprowadzonych badań* blisko połowa polskich kobiet jest właścicielką ponad 6 biustonoszy, a dwie trzecie Polek przyznało się do posiadania takich, których nie nosiły od co najmniej roku! Ponad połowa naszych rodaczek deklaruje, że wykonuje samobadanie piersi, lecz zaledwie 20% z nich robi to regularnie, raz w miesiącu. Ponadto ponad połowa badanych od co najmniej

Media wspierają edukację zdrowotną Polek

rozebrać się do Playboya

W październiku szczególnie często przypominano, jak ważna jest profilaktyka raka piersi. Według najświeższego badania, przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, liczba materiałów z prasy, internetu i RTV na ten temat w analizowanym okresie wyniosła 4,7 tys. Na temat raka piersi najwięcej informacji (70 proc.) zostało opublikowanych w internecie, głównie na stronach TVP.pl, Rynekzdrowia.pl oraz Kobieta.wp.pl. W

Media wspierają edukację zdrowotną Polek

W październiku szczególnie często przypominano, jak ważna jest profilaktyka raka piersi. Według najświeższego badania, przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, liczba materiałów z prasy, internetu i RTV na ten temat w analizowanym okresie wyniosła 4,7 tys. Na temat raka piersi najwięcej informacji (70 proc.) zostało opublikowanych w internecie, głównie na stronach TVP.pl, Rynekzdrowia.pl oraz Kobieta.wp.pl. W

Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa

rozebrać się do Playboya

Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa – Centrum i marka odzieżowa QUIOSQUE rozpoczęły współpracę w ramach kampanii Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa, której celem jest zwrócenie uwagi kobiet na ich zdrowie, zachęcenie do poświęcenia czasu sobie, a w szczególności do wykonania badań profilaktycznych. Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa to kampania społeczna, której inicjatorem i

Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa

Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa – Centrum i marka odzieżowa QUIOSQUE rozpoczęły współpracę w ramach kampanii Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa, której celem jest zwrócenie uwagi kobiet na ich zdrowie, zachęcenie do poświęcenia czasu sobie, a w szczególności do wykonania badań profilaktycznych. Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa to kampania społeczna, której inicjatorem i

Wybierz produkt AVON z Różową Wstążką i wesprzyj walkę z rakiem piersi!

rozebrać się do Playboya

Październik to odpowiedni moment, by rozejrzeć się za nowościami kosmetycznymi – zwłaszcza tymi, które oznaczone są symbolem Różowej Wstążki. Takie produkty znajdują się w ofercie marki AVON. Wybierając je, można wesprzeć szczytny cel i przyczynić się do wygranej w walce z rakiem piersi, która właśnie w październiku przybiera na sile. Marka AVON prowadzi już 17. kampanię

Wybierz produkt AVON z Różową Wstążką i wesprzyj walkę z rakiem piersi!

Październik to odpowiedni moment, by rozejrzeć się za nowościami kosmetycznymi – zwłaszcza tymi, które oznaczone są symbolem Różowej Wstążki. Takie produkty znajdują się w ofercie marki AVON. Wybierając je, można wesprzeć szczytny cel i przyczynić się do wygranej w walce z rakiem piersi, która właśnie w październiku przybiera na sile. Marka AVON prowadzi już 17. kampanię

Trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej DOTYKAM=WYGRYWAM

rozebrać się do Playboya

Z dniem 1 października rusza już trzecia edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM. W tym roku organizatorzy kampanii, bieliźniana marka Panache wspólnie ze stowarzyszeniem Polskie Amazonki Ruch Społeczny postawili na siłę re-CYC(lingu)! Przez cały miesiąc październik, Polki będą namawiane do oddawania swoich zużytych biustonoszy i tym samym do wsparcia działań na rzecz walki z rakiem piersi. Na czym

Trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej DOTYKAM=WYGRYWAM

Z dniem 1 października rusza już trzecia edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM. W tym roku organizatorzy kampanii, bieliźniana marka Panache wspólnie ze stowarzyszeniem Polskie Amazonki Ruch Społeczny postawili na siłę re-CYC(lingu)! Przez cały miesiąc październik, Polki będą namawiane do oddawania swoich zużytych biustonoszy i tym samym do wsparcia działań na rzecz walki z rakiem piersi. Na czym

Scroll to Top
Scroll to Top