quotes

2014 Must Have czyli piękno i energia we wnętrzach

Wiadomo nie od dziś, że treści jakie sobie aplikujemy budują naszą rzeczywistość. To oczywiste, ale zarazem odkrywcze, bo właśnie dzięki uświadomieniu sobie tego faktu możemy go kontrolować.  Dlatego zastanów się, jaką treść wysyła do ciebie najbliższe otoczenie czyli własny dom. Jeśli codziennie rano patrzysz na brudne okna i zaniedbane ściany konkluzja raczej nasuwa się sama. […]

2014 Must Have czyli piękno i energia we wnętrzach

Wiadomo nie od dziś, że treści jakie sobie aplikujemy budują naszą rzeczywistość. To oczywiste, ale zarazem odkrywcze, bo właśnie dzięki uświadomieniu sobie tego faktu możemy go kontrolować.  Dlatego zastanów się, jaką treść wysyła do ciebie najbliższe otoczenie czyli własny dom. Jeśli codziennie rano patrzysz na brudne okna i zaniedbane ściany konkluzja raczej nasuwa się sama.

Zainspiruj się kampanią Back to blue marki GAP

Integralną częścią globalnej kampanii marketingowej GAP – Back to Blue – jest seria zdjęć zawierających inspirujące hasła. Przekaz płynący z fotografii jest spójny z filozofią marki, która mówi, że najważniejsze jest, by pozostać najbardziej autentyczną wersją siebie. Na fotografiach znajdują się „zwykli” ludzie, którzy prezentują najbardziej kultowy styl marki GAP. Dzięki modzie wyrażają siebie i

Zainspiruj się kampanią Back to blue marki GAP

Integralną częścią globalnej kampanii marketingowej GAP – Back to Blue – jest seria zdjęć zawierających inspirujące hasła. Przekaz płynący z fotografii jest spójny z filozofią marki, która mówi, że najważniejsze jest, by pozostać najbardziej autentyczną wersją siebie. Na fotografiach znajdują się „zwykli” ludzie, którzy prezentują najbardziej kultowy styl marki GAP. Dzięki modzie wyrażają siebie i

Scroll to Top
Scroll to Top