pudry

Makijaż wiosenny powinien akcentować świeżość i naturalność

Makijaż wiosenny

Trendy w wiosennym makijażu skupiają się przede wszystkim na cerze. Rozświetlona skóra z wyrównanymi niedoskonałościami i delikatny róż na policzkach to podstawa wiosennego makijażu. Zimowe trendy takie jak grube kreski na powiekach czy eyeliner zostaną zastąpione przez pastelowe cienie do powiek. Całość makijażu dopełnić mają podkreślone rzęsy oraz usta pomalowane na kolor zbliżony do naturalnego. W makijażu wiosennym najważniejsza będzie […]

Makijaż wiosenny powinien akcentować świeżość i naturalność

Trendy w wiosennym makijażu skupiają się przede wszystkim na cerze. Rozświetlona skóra z wyrównanymi niedoskonałościami i delikatny róż na policzkach to podstawa wiosennego makijażu. Zimowe trendy takie jak grube kreski na powiekach czy eyeliner zostaną zastąpione przez pastelowe cienie do powiek. Całość makijażu dopełnić mają podkreślone rzęsy oraz usta pomalowane na kolor zbliżony do naturalnego. W makijażu wiosennym najważniejsza będzie

Subtelny blask i lekki rumieniec – makijażowe triki z marką The Balm

Makijaż wiosenny

„Beauty in five minutes” to hasło przewodnie marki The Balm, która przygotowała dwa prawdziwe hity kosmetyczne pozwalające wykonać świeży i młodzieńczy makijaż. Hot Mama nadaje lekki rumieniec a Betty – Lou Manizer delikatnie rozświetla twarz – to absolutne „must have” tego sezonu, zwłaszcza jeśli chcemy zapewnić skórze promienny wygląd. Kosmetyki stanowią połączenie bronzera, różu i

Subtelny blask i lekki rumieniec – makijażowe triki z marką The Balm

„Beauty in five minutes” to hasło przewodnie marki The Balm, która przygotowała dwa prawdziwe hity kosmetyczne pozwalające wykonać świeży i młodzieńczy makijaż. Hot Mama nadaje lekki rumieniec a Betty – Lou Manizer delikatnie rozświetla twarz – to absolutne „must have” tego sezonu, zwłaszcza jeśli chcemy zapewnić skórze promienny wygląd. Kosmetyki stanowią połączenie bronzera, różu i

Jesienne nowości kosmetyczne

Makijaż wiosenny

Tej jesieni na polskim rynku kosmetycznym pojawiły są dwie renomowane marki produktów do makijażu. Te wyrafinowane produkty są przeznaczone dla kobiet, które szukają wysokiej jakości i wydajności. Warto im się przyjrzeć bliżej. Kosmetyki marek Eve Pearl i Nvey Eco zna już cały świat. Zachwalają je profesjonalni makijażyści, konsumentki i celebrytki. Do tej pory Polki, które

Jesienne nowości kosmetyczne

Tej jesieni na polskim rynku kosmetycznym pojawiły są dwie renomowane marki produktów do makijażu. Te wyrafinowane produkty są przeznaczone dla kobiet, które szukają wysokiej jakości i wydajności. Warto im się przyjrzeć bliżej. Kosmetyki marek Eve Pearl i Nvey Eco zna już cały świat. Zachwalają je profesjonalni makijażyści, konsumentki i celebrytki. Do tej pory Polki, które

Subtelna kolekcja kosmetyków KOBO Professional na wiosnę i lato 2012

Makijaż wiosenny

Wiosna to czas, kiedy zmęczona zimą skóra łaknie odnowy, powiewu świeżości i delikatności. To czas, gdy żegnamy się z ciężkimi kosmetykami, które chroniły twarz przed chłodem zimowych dni i dajemy skórze odetchnąć. Jednak ta chwila oddechu nie wiąże się z całkowitą rezygnacją z makijażu. Nadal przecież chcemy wyglądać pięknie i kobieco. Dlatego też w sezonie

Subtelna kolekcja kosmetyków KOBO Professional na wiosnę i lato 2012

Wiosna to czas, kiedy zmęczona zimą skóra łaknie odnowy, powiewu świeżości i delikatności. To czas, gdy żegnamy się z ciężkimi kosmetykami, które chroniły twarz przed chłodem zimowych dni i dajemy skórze odetchnąć. Jednak ta chwila oddechu nie wiąże się z całkowitą rezygnacją z makijażu. Nadal przecież chcemy wyglądać pięknie i kobieco. Dlatego też w sezonie

Natasza Urbańska twarzą kolekcji KOBO Professional

Makijaż wiosenny

KOBO Professional wybrało ambasadorkę nowej, jesienno-zimowej kolekcji kosmetyków do makijażu. Została nią gwiazda polskiej estrady – Natasza Urbańska. Marka KOBO, obchodząca w tym roku pierwsze urodziny, to kosmetyki najnowszej generacji, które charakteryzują się niezwykłą trwałością i łatwością aplikacji. Kolekcja ELEGANCE wykreowana przez firmę na najbliższy sezon jesień/zima 2011 nawiązuje do zmysłowości, elegancji i nostalgii lat

Natasza Urbańska twarzą kolekcji KOBO Professional

KOBO Professional wybrało ambasadorkę nowej, jesienno-zimowej kolekcji kosmetyków do makijażu. Została nią gwiazda polskiej estrady – Natasza Urbańska. Marka KOBO, obchodząca w tym roku pierwsze urodziny, to kosmetyki najnowszej generacji, które charakteryzują się niezwykłą trwałością i łatwością aplikacji. Kolekcja ELEGANCE wykreowana przez firmę na najbliższy sezon jesień/zima 2011 nawiązuje do zmysłowości, elegancji i nostalgii lat

Nowości w makijażu: ELEGANCE fall / winter 2011

Makijaż wiosenny

Tegoroczna jesień i zima w makijażu zdominowane zostały przez klasykę i mocne nasycenia barw. Taki makijaż możliwy jest jedynie dzięki bogatej palecie barw i wysokiej jakości kosmetyków. KOBO Professional, obchodzące tej jesieni swoje pierwsze urodziny, oferuje obszerną paletę kolorystyczną, doskonałe kompozycje składników, bardzo dobre napigmentowanie oraz wysokie walory aplikacyjne. Te cechy, zarezerwowane dotąd tylko dla

Nowości w makijażu: ELEGANCE fall / winter 2011

Tegoroczna jesień i zima w makijażu zdominowane zostały przez klasykę i mocne nasycenia barw. Taki makijaż możliwy jest jedynie dzięki bogatej palecie barw i wysokiej jakości kosmetyków. KOBO Professional, obchodzące tej jesieni swoje pierwsze urodziny, oferuje obszerną paletę kolorystyczną, doskonałe kompozycje składników, bardzo dobre napigmentowanie oraz wysokie walory aplikacyjne. Te cechy, zarezerwowane dotąd tylko dla

Scroll to Top
Scroll to Top