przedsiębiorcy

Konkurs: Wygraj bestsellerowy poradnik biznesowy!

bestsellerowy poradnik

Własny biznes – dlaczego TAK?” autorstwa Krzysztofa Sadeckiego, przedsiębiorcy, szkoleniowca, publicysty, jednego z najbardziej utalentowanych ekspertów od alternatywnych rynków inwestycyjnych (współautorzy Witold Antosiewicz, Grzegorz Turniak) to kompleksowy poradnik, kompendium wiedzy oraz źródło budowania odwagi i motywacji, które jest jednocześnie odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. Co bardzo istotne, napisana została w oparciu o własne doświadczenia autora, a jej […]

Konkurs: Wygraj bestsellerowy poradnik biznesowy!

Własny biznes – dlaczego TAK?” autorstwa Krzysztofa Sadeckiego, przedsiębiorcy, szkoleniowca, publicysty, jednego z najbardziej utalentowanych ekspertów od alternatywnych rynków inwestycyjnych (współautorzy Witold Antosiewicz, Grzegorz Turniak) to kompleksowy poradnik, kompendium wiedzy oraz źródło budowania odwagi i motywacji, które jest jednocześnie odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. Co bardzo istotne, napisana została w oparciu o własne doświadczenia autora, a jej

Własny biznes? Dokładnie tak!

bestsellerowy poradnik

Miało być tak pięknie. Mieliśmy brać sprawy we własne ręce, wykorzystać narodową cechę, jaką jest podobno przedsiębiorczość, a rząd miał robić wszystko, by nam to ułatwić. Idea „jednego okienka”, walka z biurokracją, uproszczenie przepisów, zielone światło dla biznesu i przedsiębiorców. Mieliśmy już być drugą Japonią, drugą Irlandią, krainą mlekiem i miodem płynącą. Jak jest naprawdę,

Własny biznes? Dokładnie tak!

Miało być tak pięknie. Mieliśmy brać sprawy we własne ręce, wykorzystać narodową cechę, jaką jest podobno przedsiębiorczość, a rząd miał robić wszystko, by nam to ułatwić. Idea „jednego okienka”, walka z biurokracją, uproszczenie przepisów, zielone światło dla biznesu i przedsiębiorców. Mieliśmy już być drugą Japonią, drugą Irlandią, krainą mlekiem i miodem płynącą. Jak jest naprawdę,

Coraz więcej kobiet rządzi w firmach!

bestsellerowy poradnik

Polski rynek pracy coraz bardziej docenia kobiety jako pracowników. Dotyczy to także kluczowych stanowisk w firmach. Na różnorodność płci zatrudnionych stawiają głównie korporacje, dostrzegając, że pozytywnie przekłada się ona zarówno na styl zarządzania, jak i wewnętrzne zasady w firmie.  – Rynek dojrzewa i są już na ryku kobiety o długim doświadczeniu zawodowym, takie, które mogą zajmować kluczowe stanowiska w firmach – mówi agencji

Coraz więcej kobiet rządzi w firmach!

Polski rynek pracy coraz bardziej docenia kobiety jako pracowników. Dotyczy to także kluczowych stanowisk w firmach. Na różnorodność płci zatrudnionych stawiają głównie korporacje, dostrzegając, że pozytywnie przekłada się ona zarówno na styl zarządzania, jak i wewnętrzne zasady w firmie.  – Rynek dojrzewa i są już na ryku kobiety o długim doświadczeniu zawodowym, takie, które mogą zajmować kluczowe stanowiska w firmach – mówi agencji

W Polsce tylko na co dziesiątym stanowisku kierowniczym zasiada kobieta

bestsellerowy poradnik

Według organizacji Gender Equality Project w firmie 30 proc. stanowisk kierowniczych powinna być obsadzona przez kobiety. W Polsce średnia wynosi 10,5 proc. Również z równym traktowaniem kobiet i mężczyzn w zakresie m.in. warunków wynagradzania, awansu, dostępu do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, bywa różnie. Choć coraz więcej firm zwraca na to uwagę. Kodeks pracy nakłada na pracodawców obowiązek równego traktowana pracowników w zakresie

W Polsce tylko na co dziesiątym stanowisku kierowniczym zasiada kobieta

Według organizacji Gender Equality Project w firmie 30 proc. stanowisk kierowniczych powinna być obsadzona przez kobiety. W Polsce średnia wynosi 10,5 proc. Również z równym traktowaniem kobiet i mężczyzn w zakresie m.in. warunków wynagradzania, awansu, dostępu do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, bywa różnie. Choć coraz więcej firm zwraca na to uwagę. Kodeks pracy nakłada na pracodawców obowiązek równego traktowana pracowników w zakresie

Kobieta w serwisie – jak warsztat odbiera sobie zyski

bestsellerowy poradnik

Ten artykuł napisałem i opublikowałem w moim magazynie Biznes Motoryzacyjny Polska. Kiedy pojawiła się możliwość publikacji na portalu Modaija, postanowiłem z niej natychmiast skorzystać. Chciałbym zaprosić czytelniczki do nadsyłania swoich refleksji z odwiedzin w serwisach motoryzacyjnych i warsztatach. Zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych. Z wielką chęcią je opiszemy. Co więcej, możliwe że jest więcej

Kobieta w serwisie – jak warsztat odbiera sobie zyski

Ten artykuł napisałem i opublikowałem w moim magazynie Biznes Motoryzacyjny Polska. Kiedy pojawiła się możliwość publikacji na portalu Modaija, postanowiłem z niej natychmiast skorzystać. Chciałbym zaprosić czytelniczki do nadsyłania swoich refleksji z odwiedzin w serwisach motoryzacyjnych i warsztatach. Zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych. Z wielką chęcią je opiszemy. Co więcej, możliwe że jest więcej

LOFT37 w konkursie Ernst & Young Przedsiębiorca Roku

bestsellerowy poradnik

Jury Ernst & Young Przedsiębiorca Roku, pod przewodnictwem Jana Krzysztofa Bieleckiego, nominowało LOFT37 do finału tegorocznej edycji tego prestiżowego konkursu. LOFT37 to dzieło projektantek Joanny Trepki i Pauliny Ady Kalińskiej. To pierwszy, polski koncept modowy, który umożliwia klientom samodzielne projektowanie butów. W LOFT37 można znaleźć zarówno modele damskie, jak i męskie. Buty produkowane są ręcznie,

LOFT37 w konkursie Ernst & Young Przedsiębiorca Roku

Jury Ernst & Young Przedsiębiorca Roku, pod przewodnictwem Jana Krzysztofa Bieleckiego, nominowało LOFT37 do finału tegorocznej edycji tego prestiżowego konkursu. LOFT37 to dzieło projektantek Joanny Trepki i Pauliny Ady Kalińskiej. To pierwszy, polski koncept modowy, który umożliwia klientom samodzielne projektowanie butów. W LOFT37 można znaleźć zarówno modele damskie, jak i męskie. Buty produkowane są ręcznie,

Scroll to Top
Scroll to Top