Zmiany na rynku usług funeralnych

Rozwój mediów społecznościowych, powszechny dostęp do Internetu i łatwość komunikacji sprawiły, że dotychczasowe metody przekazywania informacji i promowania usług zrobiły przełomowy krok na płaszczyźnie docierania do odbiorców. Kojarzona dotychczas ze stagnacją, niedostosowaniem do przemian kulturowych i technologicznych branża funeralna obrała zupełnie nowy, zaskakujący dla wielu odbiorców kierunek. Stawianie na innowacyjne podejście do tematu, oferowanie usług […]

Zmiany na rynku usług funeralnych

Rozwój mediów społecznościowych, powszechny dostęp do Internetu i łatwość komunikacji sprawiły, że dotychczasowe metody przekazywania informacji i promowania usług zrobiły przełomowy krok na płaszczyźnie docierania do odbiorców. Kojarzona dotychczas ze stagnacją, niedostosowaniem do przemian kulturowych i technologicznych branża funeralna obrała zupełnie nowy, zaskakujący dla wielu odbiorców kierunek. Stawianie na innowacyjne podejście do tematu, oferowanie usług