pomysł na biznes

Konkurs: Wygraj bestsellerowy poradnik biznesowy!

bestsellerowy poradnik

Własny biznes – dlaczego TAK?” autorstwa Krzysztofa Sadeckiego, przedsiębiorcy, szkoleniowca, publicysty, jednego z najbardziej utalentowanych ekspertów od alternatywnych rynków inwestycyjnych (współautorzy Witold Antosiewicz, Grzegorz Turniak) to kompleksowy poradnik, kompendium wiedzy oraz źródło budowania odwagi i motywacji, które jest jednocześnie odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. Co bardzo istotne, napisana została w oparciu o własne doświadczenia autora, a jej […]

Konkurs: Wygraj bestsellerowy poradnik biznesowy!

Własny biznes – dlaczego TAK?” autorstwa Krzysztofa Sadeckiego, przedsiębiorcy, szkoleniowca, publicysty, jednego z najbardziej utalentowanych ekspertów od alternatywnych rynków inwestycyjnych (współautorzy Witold Antosiewicz, Grzegorz Turniak) to kompleksowy poradnik, kompendium wiedzy oraz źródło budowania odwagi i motywacji, które jest jednocześnie odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. Co bardzo istotne, napisana została w oparciu o własne doświadczenia autora, a jej

Własny biznes? Dokładnie tak!

bestsellerowy poradnik

Miało być tak pięknie. Mieliśmy brać sprawy we własne ręce, wykorzystać narodową cechę, jaką jest podobno przedsiębiorczość, a rząd miał robić wszystko, by nam to ułatwić. Idea „jednego okienka”, walka z biurokracją, uproszczenie przepisów, zielone światło dla biznesu i przedsiębiorców. Mieliśmy już być drugą Japonią, drugą Irlandią, krainą mlekiem i miodem płynącą. Jak jest naprawdę,

Własny biznes? Dokładnie tak!

Miało być tak pięknie. Mieliśmy brać sprawy we własne ręce, wykorzystać narodową cechę, jaką jest podobno przedsiębiorczość, a rząd miał robić wszystko, by nam to ułatwić. Idea „jednego okienka”, walka z biurokracją, uproszczenie przepisów, zielone światło dla biznesu i przedsiębiorców. Mieliśmy już być drugą Japonią, drugą Irlandią, krainą mlekiem i miodem płynącą. Jak jest naprawdę,

Przedsiębiorczość ma twarz kobiety

bestsellerowy poradnik

W międzynarodowym badaniu GEM (Global Entrepreneurship Monitor), eksperci wysoko ocenili uwarunkowania przedsiębiorczości dla kobiet w Polsce – 18 miejsce na 55 państw biorących udział w badaniu. Polki częściej studiują, są lepiej wykształcone, mają duży potencjał rozwoju. Ale jak wskazują wyniki raportu jedynie pięć na sto kobiet jest zaangażowanych w tworzenie nowego biznesu. Jednak, jeśli mają

Przedsiębiorczość ma twarz kobiety

W międzynarodowym badaniu GEM (Global Entrepreneurship Monitor), eksperci wysoko ocenili uwarunkowania przedsiębiorczości dla kobiet w Polsce – 18 miejsce na 55 państw biorących udział w badaniu. Polki częściej studiują, są lepiej wykształcone, mają duży potencjał rozwoju. Ale jak wskazują wyniki raportu jedynie pięć na sto kobiet jest zaangażowanych w tworzenie nowego biznesu. Jednak, jeśli mają

Scroll to Top
Scroll to Top