Farsa projektuje na poważnie!
Noś się po polsku! – to hasło przewodnie nowej polskiej marki Farsa. Ciężko się z nim nie zgodzić, oglądając oferowane przez młodziutką firmę wzory – koszulkę z wizerunkiem Stanisława Lema czy Marii Skłodowskiej-Curie. Farsa zrodziła się z zamiłowania do polszczyzny i dzikiej frajdy – mówi założycielka marki, Maria Rozbicka. Nadruki na koszulkach są więc połączeniem […]
Noś się po polsku! – to hasło przewodnie nowej polskiej marki Farsa. Ciężko się z nim nie zgodzić, oglądając oferowane przez młodziutką firmę wzory – koszulkę z wizerunkiem Stanisława Lema czy Marii Skłodowskiej-Curie. Farsa zrodziła się z zamiłowania do polszczyzny i dzikiej frajdy – mówi założycielka marki, Maria Rozbicka. Nadruki na koszulkach są więc połączeniem