Paulina Smaszcz-Kurzajewska

Dlaczego warto pomagać? Materiał wideo „Modny Kalendarz”

Paulina Smaszcz-Kurzajewska

Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo z wypowiedziami ambasadorek akcji „Modny Kalendarz”. „Dlaczego warto pomagać”? Na to pytanie odpowiedzą Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Marta Kielczyk, Anna Popek oraz Marta Żmuda-Trzebiatowska.

Dlaczego warto pomagać? Materiał wideo „Modny Kalendarz”

Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo z wypowiedziami ambasadorek akcji „Modny Kalendarz”. „Dlaczego warto pomagać”? Na to pytanie odpowiedzą Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Marta Kielczyk, Anna Popek oraz Marta Żmuda-Trzebiatowska.

4 edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM

DOTYKAM=WYGRYWAM

Według przeprowadzonych badań* blisko połowa polskich kobiet jest właścicielką ponad 6 biustonoszy, a dwie trzecie Polek przyznało się do posiadania takich, których nie nosiły od co najmniej roku! Ponad połowa naszych rodaczek deklaruje, że wykonuje samobadanie piersi, lecz zaledwie 20% z nich robi to regularnie, raz w miesiącu. Ponadto ponad połowa badanych od co najmniej

4 edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM

Według przeprowadzonych badań* blisko połowa polskich kobiet jest właścicielką ponad 6 biustonoszy, a dwie trzecie Polek przyznało się do posiadania takich, których nie nosiły od co najmniej roku! Ponad połowa naszych rodaczek deklaruje, że wykonuje samobadanie piersi, lecz zaledwie 20% z nich robi to regularnie, raz w miesiącu. Ponadto ponad połowa badanych od co najmniej

Gwiazdy na pokazie kolekcji OCHNIK jesień-zima 2015/2016

gwiazdy na pokazie Ochnik 16

Ostatni dzień września należał do polskiej marki OCHNIK. W samym sercu Warszawy, plejada gwiazd wypełniła showroom Tweed, aby podziwiać najnowszą kolekcję marki, w której odnaleźć można wiele modowych nowości oraz oryginalnych rozwiązań krawieckich. W kolekcji jesień-zima 2015/2016 projektanci OCHNIK postawili na atrakcyjne surowce, faktury i formy. Bogatą kolekcję najwyższej jakości odzieży skórzanej, futer i kożuchów

Gwiazdy na pokazie kolekcji OCHNIK jesień-zima 2015/2016

Ostatni dzień września należał do polskiej marki OCHNIK. W samym sercu Warszawy, plejada gwiazd wypełniła showroom Tweed, aby podziwiać najnowszą kolekcję marki, w której odnaleźć można wiele modowych nowości oraz oryginalnych rozwiązań krawieckich. W kolekcji jesień-zima 2015/2016 projektanci OCHNIK postawili na atrakcyjne surowce, faktury i formy. Bogatą kolekcję najwyższej jakości odzieży skórzanej, futer i kożuchów

Gwiazdy na inauguracji Modnego Kalendarza!

Gwiazdy na inauguracji Modnego Kalendarza 18

Gwiazdy na inauguracji Modnego Kalendarza, którego patronem medialnym jest ModaiJa! „Modny Kalendarz” to projekt charytatywny, do którego zostało zaproszonych 12 polskich Gwiazd i tylu samo projektantów. Przy wsparciu marki Pilot, zajmującej się sprzedażą artykułów piśmiennych, powstał kalendarz charytatywny, którego cel jest niezwykle wyjątkowy. Środki z jego sprzedaży zostaną przeznaczone na wsparcie i organizacje warsztatów dla

Gwiazdy na inauguracji Modnego Kalendarza!

Gwiazdy na inauguracji Modnego Kalendarza, którego patronem medialnym jest ModaiJa! „Modny Kalendarz” to projekt charytatywny, do którego zostało zaproszonych 12 polskich Gwiazd i tylu samo projektantów. Przy wsparciu marki Pilot, zajmującej się sprzedażą artykułów piśmiennych, powstał kalendarz charytatywny, którego cel jest niezwykle wyjątkowy. Środki z jego sprzedaży zostaną przeznaczone na wsparcie i organizacje warsztatów dla

Press day marki Papillon

Press day marki Papillon 16

22 września odbył się oficjalny press day kolekcji jesień-zima 2015/2016 marki Papillon. Klasyka, nowoczesność, świeżość i kobiecość — tak w skrócie można scharakteryzować styl, który reprezentują młodzi projektanci marki Papillon. Anna Mróz-Wojciechowska i Przemek Gibaszewski razem stworzyli specjalne linie trzech kolekcji dla firmy Deni Cler oraz Sesst, mają na koncie wygraną okładkę w jubileuszowym 500-tnym

Press day marki Papillon

22 września odbył się oficjalny press day kolekcji jesień-zima 2015/2016 marki Papillon. Klasyka, nowoczesność, świeżość i kobiecość — tak w skrócie można scharakteryzować styl, który reprezentują młodzi projektanci marki Papillon. Anna Mróz-Wojciechowska i Przemek Gibaszewski razem stworzyli specjalne linie trzech kolekcji dla firmy Deni Cler oraz Sesst, mają na koncie wygraną okładkę w jubileuszowym 500-tnym

„Modny Kalendarz” już jest!

kalendarz z gwiazdami

„Modny Kalendarz” to projekt charytatywny, do którego zostało zaproszonych 12 polskich Gwiazd i tylu samo projektantów. Przy wsparciu marki Pilot, zajmującej się sprzedażą artykułów piśmiennych, powstał kalendarz charytatywny, którego cel jest niezwykle wyjątkowy. Środki z jego sprzedaży zostaną przeznaczone na wsparcie i organizacje warsztatów dla małych pacjentów Kliniki Rehabilitacji w Centrum Zdrowia Dziecka organizowanych przez

„Modny Kalendarz” już jest!

„Modny Kalendarz” to projekt charytatywny, do którego zostało zaproszonych 12 polskich Gwiazd i tylu samo projektantów. Przy wsparciu marki Pilot, zajmującej się sprzedażą artykułów piśmiennych, powstał kalendarz charytatywny, którego cel jest niezwykle wyjątkowy. Środki z jego sprzedaży zostaną przeznaczone na wsparcie i organizacje warsztatów dla małych pacjentów Kliniki Rehabilitacji w Centrum Zdrowia Dziecka organizowanych przez

Scroll to Top
Scroll to Top