YOUTUBE’RZY W MEDIACH: KRÓLUJE CHODAKOWSKA
Tysiące subskrybentów, odsłon oraz materiały warte miliony złotych. Na temat 25 najpopularniejszych polskich vlogerów w ubiegłym roku opublikowano prawie 20 tys. informacji – wynika z raportu przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Dzięki rosnącej popularności medialnej twórców kanałów na YouTube, portal ten staje się coraz wartościowszym kanałem reklamowym dla marek. 14 lutego 2015 r. serwis obchodził […]
YOUTUBE’RZY W MEDIACH: KRÓLUJE CHODAKOWSKA
Tysiące subskrybentów, odsłon oraz materiały warte miliony złotych. Na temat 25 najpopularniejszych polskich vlogerów w ubiegłym roku opublikowano prawie 20 tys. informacji – wynika z raportu przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Dzięki rosnącej popularności medialnej twórców kanałów na YouTube, portal ten staje się coraz wartościowszym kanałem reklamowym dla marek. 14 lutego 2015 r. serwis obchodził