Natasza Urbańska

Fotorelacja – otwarcie nowego salonu oraz prezentacja kolekcji SS2016 marki Mokobelle

marki Mokobelle

Wielbicielki modnej i pięknej biżuterii na pewno ucieszy ta wiadomość. Marka Mokobelle jest już obecna w Warszawskiej Galerii Mokotów, gdzie ostatnio miało miejsce oficjalne otwarcie najnowszego salonu . W stylowym, nowoczesnym wnętrzu, wiosenno – letnią kolekcję podziwiały dziennikarki i dziennikarze modowych mediów, styliści, a także liczne gwiazdy, m.in.: Paulina Krupińska, Kamila Szczawińska, Barbara Kurdej-Szatan, Dorota […]

Fotorelacja – otwarcie nowego salonu oraz prezentacja kolekcji SS2016 marki Mokobelle

Wielbicielki modnej i pięknej biżuterii na pewno ucieszy ta wiadomość. Marka Mokobelle jest już obecna w Warszawskiej Galerii Mokotów, gdzie ostatnio miało miejsce oficjalne otwarcie najnowszego salonu . W stylowym, nowoczesnym wnętrzu, wiosenno – letnią kolekcję podziwiały dziennikarki i dziennikarze modowych mediów, styliści, a także liczne gwiazdy, m.in.: Paulina Krupińska, Kamila Szczawińska, Barbara Kurdej-Szatan, Dorota

Natasza Urbańska przygotowuje kolekcje ubrań dla kilkuletnich dziewczynek – wideo

Natasza Urbańska

Natasza Urbańska przyznaje, że pomysł na kolekcję Mini Muses pojawił się w momencie, kiedy jej 7-letnia córka zaczęła przymierzać ubrania z szafy mamy i domagać się takich samych w swoim rozmiarze. Zdaniem aktorki nie ma nic złego w tym, że dzieci interesują się modą i chcą wyglądać oryginalnie. W nowej kolekcji znajdą się stylowe spódniczki, sukienki i skórzane kurtki. Wszystko w rozmiarze XXS. –

Natasza Urbańska przygotowuje kolekcje ubrań dla kilkuletnich dziewczynek – wideo

Natasza Urbańska przyznaje, że pomysł na kolekcję Mini Muses pojawił się w momencie, kiedy jej 7-letnia córka zaczęła przymierzać ubrania z szafy mamy i domagać się takich samych w swoim rozmiarze. Zdaniem aktorki nie ma nic złego w tym, że dzieci interesują się modą i chcą wyglądać oryginalnie. W nowej kolekcji znajdą się stylowe spódniczki, sukienki i skórzane kurtki. Wszystko w rozmiarze XXS. –

Trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej DOTYKAM=WYGRYWAM

marki Mokobelle

Z dniem 1 października rusza już trzecia edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM. W tym roku organizatorzy kampanii, bieliźniana marka Panache wspólnie ze stowarzyszeniem Polskie Amazonki Ruch Społeczny postawili na siłę re-CYC(lingu)! Przez cały miesiąc październik, Polki będą namawiane do oddawania swoich zużytych biustonoszy i tym samym do wsparcia działań na rzecz walki z rakiem piersi. Na czym

Trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej DOTYKAM=WYGRYWAM

Z dniem 1 października rusza już trzecia edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM. W tym roku organizatorzy kampanii, bieliźniana marka Panache wspólnie ze stowarzyszeniem Polskie Amazonki Ruch Społeczny postawili na siłę re-CYC(lingu)! Przez cały miesiąc październik, Polki będą namawiane do oddawania swoich zużytych biustonoszy i tym samym do wsparcia działań na rzecz walki z rakiem piersi. Na czym

New Collection, New Face, New Concept! – pokaz kolekcji RESERVED A/W 14-15

marki Mokobelle

W ostatni wtorek odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji RESERVED. Na imprezie pojawiło się wiele znajomych twarzy. Z najnowszą propozycją marki zapoznały się między innymi: Natasza Urbańska, Joanna Horodyńska, Maffashion, Jessica Mercedes, Maciej Sieradzki, Kamila Szczawińska, Maciej Musiał, Stanisław Karpiel Bułecka, Monika JAC Jagaciak, Ilona Felicjańska, Zofia Ślotała i wiele innych. W industrialnej przestrzeni Soho Factory stworzony został

New Collection, New Face, New Concept! – pokaz kolekcji RESERVED A/W 14-15

W ostatni wtorek odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji RESERVED. Na imprezie pojawiło się wiele znajomych twarzy. Z najnowszą propozycją marki zapoznały się między innymi: Natasza Urbańska, Joanna Horodyńska, Maffashion, Jessica Mercedes, Maciej Sieradzki, Kamila Szczawińska, Maciej Musiał, Stanisław Karpiel Bułecka, Monika JAC Jagaciak, Ilona Felicjańska, Zofia Ślotała i wiele innych. W industrialnej przestrzeni Soho Factory stworzony został

Press Day Mimi Holliday wiosna/lato 2014

marki Mokobelle

Mimi Holliday to urocza, słodka i w subtelny sposób zawadiacka kolekcja jedwabnej bielizny. Sezon wiosna-lato 2014 w ofercie marki Mimi Holliday dostępna jest w rozmiarach A-GG od 60 cm pod biustem. W tym sezonie obfitować będzie w niezwykle apetyczne kolory, równie ponętne kroje i najlepszej jakości materiały. Marka wypuściła także kolekcję luksusowych bokserek pod nazwą

Press Day Mimi Holliday wiosna/lato 2014

Mimi Holliday to urocza, słodka i w subtelny sposób zawadiacka kolekcja jedwabnej bielizny. Sezon wiosna-lato 2014 w ofercie marki Mimi Holliday dostępna jest w rozmiarach A-GG od 60 cm pod biustem. W tym sezonie obfitować będzie w niezwykle apetyczne kolory, równie ponętne kroje i najlepszej jakości materiały. Marka wypuściła także kolekcję luksusowych bokserek pod nazwą

Fotorelacja z Press Day marek Panache

marki Mokobelle

27 stycznia 2014 roku w apartamencie Hotelu Bristol miał miejsce oficjalny Press Day, przedstawiający wiosenno-letnią kolekcję bielizny oraz strojów kąpielowych z oferty marek Panache, utrzymanej w stylistyce lat 60. W skład bielizny marek Panache wchodzi główna linia Panache z ofertą bielizny na każdy dzień i na specjalne okazje w rozmiarach do miseczki K oraz ofertą

Fotorelacja z Press Day marek Panache

27 stycznia 2014 roku w apartamencie Hotelu Bristol miał miejsce oficjalny Press Day, przedstawiający wiosenno-letnią kolekcję bielizny oraz strojów kąpielowych z oferty marek Panache, utrzymanej w stylistyce lat 60. W skład bielizny marek Panache wchodzi główna linia Panache z ofertą bielizny na każdy dzień i na specjalne okazje w rozmiarach do miseczki K oraz ofertą

Scroll to Top
Scroll to Top