Louis Vuitton najbardziej wartościową marką modową świata
Magazyn Forbes przygotował listę najbardziej wartościowych marek świata. Z branży modowej, najwyżej uplasowała się marka Louis Vuitton. Znalazła się na 10 miejscu listy największych brandów. Louis Vuitton zostawił daleko w tyle Nike (miejsce 21), H&M (31), Gucci (39) i Hermès’a (47). A kto na czele? Na czele, oczywiście, Apple, które też nie dało większych szans konkurencji. […]
Louis Vuitton najbardziej wartościową marką modową świata
Magazyn Forbes przygotował listę najbardziej wartościowych marek świata. Z branży modowej, najwyżej uplasowała się marka Louis Vuitton. Znalazła się na 10 miejscu listy największych brandów. Louis Vuitton zostawił daleko w tyle Nike (miejsce 21), H&M (31), Gucci (39) i Hermès’a (47). A kto na czele? Na czele, oczywiście, Apple, które też nie dało większych szans konkurencji.