Mohito

Top modelka Ania Jagodzińska zaprojektowała minikolekcję dla Mohito

POKOCHAJSIE Ania Jagodzińska

Top modelka Ania Jagodzińska zaprojektowała dla Mohito linię pięciu koszulek, które łączy hasło #POKOCHAJSIE. Z myślą o szczytnym celu, bo całkowity zysk z jej sprzedaży zostanie przekazany na Fundację Dajemy Dzieciom Siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje). Zdecydowaliśmy się na slogan #POKOCHAJSIE, czyli podejście z miłością do siebie i do innych ludzi, ponieważ dopóki nie znajdziemy […]

Top modelka Ania Jagodzińska zaprojektowała minikolekcję dla Mohito

Top modelka Ania Jagodzińska zaprojektowała dla Mohito linię pięciu koszulek, które łączy hasło #POKOCHAJSIE. Z myślą o szczytnym celu, bo całkowity zysk z jej sprzedaży zostanie przekazany na Fundację Dajemy Dzieciom Siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje). Zdecydowaliśmy się na slogan #POKOCHAJSIE, czyli podejście z miłością do siebie i do innych ludzi, ponieważ dopóki nie znajdziemy

Mohito Summer Nights. Nowy lookbook Mohito z propozycjami stylizacji na lato

MohitoSummerNights_9

Rozpalony, przesycony zmysłową atmosferą klimat Los Angeles stanowi kwintesencję wakacji spędzanych w duchu glamour. Ta właśnie ta pociągająca i pełna żaru sceneria zainspirowała projektantów Mohito do stworzenia kolekcji, która za cel stawia sobie podkreślenie zmysłowej strony kobiecej natury – zarówno w trakcie dnia, jak i niekończących się letnich nocy. Tworząc kolekcję na lato, projektanci Mohito

Mohito Summer Nights. Nowy lookbook Mohito z propozycjami stylizacji na lato

Rozpalony, przesycony zmysłową atmosferą klimat Los Angeles stanowi kwintesencję wakacji spędzanych w duchu glamour. Ta właśnie ta pociągająca i pełna żaru sceneria zainspirowała projektantów Mohito do stworzenia kolekcji, która za cel stawia sobie podkreślenie zmysłowej strony kobiecej natury – zarówno w trakcie dnia, jak i niekończących się letnich nocy. Tworząc kolekcję na lato, projektanci Mohito

Prezentujemy kolekcję Mohito Gold Label wiosna 2016

Mohito Gold Label

Jak zawsze nowoczesna i kobieca, wiosenna odsłona limitowanej linii Mohito Gold Label to jednak ponad wszystko zabawa trendami i prawdziwe modowe szaleństwo! Nie bez powodu jej motywem przewodnim jest hasło „Lost in Wonderland”. W nowym sezonie Mohito zabiera swoje Klientki w prawdziwą jazdę bez trzymanki. Wszystko za sprawą kolejnej odsłony linii Gold Label zaprojektowanej z

Prezentujemy kolekcję Mohito Gold Label wiosna 2016

Jak zawsze nowoczesna i kobieca, wiosenna odsłona limitowanej linii Mohito Gold Label to jednak ponad wszystko zabawa trendami i prawdziwe modowe szaleństwo! Nie bez powodu jej motywem przewodnim jest hasło „Lost in Wonderland”. W nowym sezonie Mohito zabiera swoje Klientki w prawdziwą jazdę bez trzymanki. Wszystko za sprawą kolejnej odsłony linii Gold Label zaprojektowanej z

Mohito Athleisure na sezon wiosna-lato 2016

Mohito Athleisure

Moda już dawno zstąpiła z wybiegów i pewnym krokiem wkroczyła do świata sportu. Teraz historia zatacza koło i estetyka, która do tej pory dominowała w salach do ćwiczeń, zaczyna coraz mocniej wpływać na trendy – nie tylko te dyktowane przez ulicę, ale również czerwone dywany. Zjawisko określane mianem Athleisure to jednak o wiele więcej niż

Mohito Athleisure na sezon wiosna-lato 2016

Moda już dawno zstąpiła z wybiegów i pewnym krokiem wkroczyła do świata sportu. Teraz historia zatacza koło i estetyka, która do tej pory dominowała w salach do ćwiczeń, zaczyna coraz mocniej wpływać na trendy – nie tylko te dyktowane przez ulicę, ale również czerwone dywany. Zjawisko określane mianem Athleisure to jednak o wiele więcej niż

Anna Jagodzińska w kampanii Mohito na sezon wiosna-lato 2016

Anna Jagodzińska

Nic nie rozbudza zmysłów równie skutecznie, jak upajająca woń kwiatów. Różany ogród przepełniony zmysłową aurą tajemnicy – właśnie ta sceneria stanowi tło dla wiosenno-letniej kolekcji Mohito. Twarzą kampanii została piękna Anna Jagodzińska, uchwycona w sensualnych, a zarazem pełnych lekkości kadrach przez Mateusza Stankiewicza. – Romantyczność, zwiewność i delikatność to wiodące hasła nadchodzącego sezonu. W Mohito także

Anna Jagodzińska w kampanii Mohito na sezon wiosna-lato 2016

Nic nie rozbudza zmysłów równie skutecznie, jak upajająca woń kwiatów. Różany ogród przepełniony zmysłową aurą tajemnicy – właśnie ta sceneria stanowi tło dla wiosenno-letniej kolekcji Mohito. Twarzą kampanii została piękna Anna Jagodzińska, uchwycona w sensualnych, a zarazem pełnych lekkości kadrach przez Mateusza Stankiewicza. – Romantyczność, zwiewność i delikatność to wiodące hasła nadchodzącego sezonu. W Mohito także

Wiosenna odsłona linii Mohito Celebration

Mohito Celebration

Wyjątkowe okazje mają to do siebie, że wymagają odpowiedniej oprawy. Właśnie dla takich momentów powstała linia Mohito Celebration zaprojektowana z myślą o stylowym przeżywaniu chwil, które pozostają w pamięci na dłużej. Mohito Celebration to linia, która pozwala nie tylko na celebrowanie wyjątkowych momentów, ale także manifestowanie kobiecej siły. Dominują w niej stylowe sukienki – o

Wiosenna odsłona linii Mohito Celebration

Wyjątkowe okazje mają to do siebie, że wymagają odpowiedniej oprawy. Właśnie dla takich momentów powstała linia Mohito Celebration zaprojektowana z myślą o stylowym przeżywaniu chwil, które pozostają w pamięci na dłużej. Mohito Celebration to linia, która pozwala nie tylko na celebrowanie wyjątkowych momentów, ale także manifestowanie kobiecej siły. Dominują w niej stylowe sukienki – o

Scroll to Top
Scroll to Top