moda

Konkurs: „Moda lepsza niż seks”!

Moda lepsza niż seks

Moda, kobiety i seks w książce Krzysztofa Łoszewskiego czyli „Moda lepsza niż seks”! Nie wierzycie? Przekonacie się, jeśli weźmiecie udział w naszym konkursie! Czerwona szminka na ustach, spódniczka mini, wysokie obcasy i ciemne okulary to tylko niektóre z argumentów w miłosnej grze. Znany kostiumograf i specjalista w zakresie dress code’u Krzysztof Łoszewski analizuje elementy damskiego ubioru, które […]

Konkurs: „Moda lepsza niż seks”!

Moda, kobiety i seks w książce Krzysztofa Łoszewskiego czyli „Moda lepsza niż seks”! Nie wierzycie? Przekonacie się, jeśli weźmiecie udział w naszym konkursie! Czerwona szminka na ustach, spódniczka mini, wysokie obcasy i ciemne okulary to tylko niektóre z argumentów w miłosnej grze. Znany kostiumograf i specjalista w zakresie dress code’u Krzysztof Łoszewski analizuje elementy damskiego ubioru, które

Polacy nie przywiązują zbyt dużej wagi do tego, z jakiego materiału wykonane są ich ubrania. Zwykle kupują tańszą odzież na 1–2 sezony. Wideo

Via Moda

Przy zakupie ubrań Polacy najczęściej sugerują się modą, fasonem, kolorem i ceną, a rzadko kiedy zwracają uwagę na to, z jakiego materiału został wykonany dany produkt. W szafach przeważa odzież z dżerseju bawełnianego, z włókien syntetycznych i poliestrowych. Ubrania zwykle służą przez jeden lub dwa sezony, a później zastępowane są innymi, które odpowiadają aktualnym trendom. Tylko nieliczni z dbałością dobierają szlachetne tkaniny,

Polacy nie przywiązują zbyt dużej wagi do tego, z jakiego materiału wykonane są ich ubrania. Zwykle kupują tańszą odzież na 1–2 sezony. Wideo

Przy zakupie ubrań Polacy najczęściej sugerują się modą, fasonem, kolorem i ceną, a rzadko kiedy zwracają uwagę na to, z jakiego materiału został wykonany dany produkt. W szafach przeważa odzież z dżerseju bawełnianego, z włókien syntetycznych i poliestrowych. Ubrania zwykle służą przez jeden lub dwa sezony, a później zastępowane są innymi, które odpowiadają aktualnym trendom. Tylko nieliczni z dbałością dobierają szlachetne tkaniny,

H&M RELOVE – dla miłośników mody oraz zrównoważonego rozwoju

H&M revolve

H&M przygotował na lato niezwykły projekt dla miłośników mody oraz zrównoważonego rozwoju. Od 28 maja do 31 sierpnia, na Placu Defilad w Warszawie, pod nazwą H&M RELOVE, działać będzie ekologiczna strefa H&M dla wszystkich miłośników mody oraz zrównoważonego rozwoju. Miejsce dookoła Placu Defilad na czas trwania projektu zdominuje jasne drewno i naturalna roślinność, a umieszczone

H&M RELOVE – dla miłośników mody oraz zrównoważonego rozwoju

H&M przygotował na lato niezwykły projekt dla miłośników mody oraz zrównoważonego rozwoju. Od 28 maja do 31 sierpnia, na Placu Defilad w Warszawie, pod nazwą H&M RELOVE, działać będzie ekologiczna strefa H&M dla wszystkich miłośników mody oraz zrównoważonego rozwoju. Miejsce dookoła Placu Defilad na czas trwania projektu zdominuje jasne drewno i naturalna roślinność, a umieszczone

Wystawa „Moda – utopia. Haute couture w grafice” w Muzeum Sztuki Użytkowej w Wiedniu

Moda

Do 04. września 2016 r. w wiedeńskim Muzeum Sztuki Użytkowej MAK można oglądać wystawę poświęconą modzie „Moda – utopia. Haute couture w grafice”. Wiedeńskie Muzeum Sztuki Użytkowej (MAK) zaprasza na niecodzienną wystawę, która dokumentuje fenomen europejskiej grafiki dotyczący mody począwszy od XV w., początki pism modowych jak również haute couture. Wystawa prezentuje 200 wybranych plakatów,

Wystawa „Moda – utopia. Haute couture w grafice” w Muzeum Sztuki Użytkowej w Wiedniu

Do 04. września 2016 r. w wiedeńskim Muzeum Sztuki Użytkowej MAK można oglądać wystawę poświęconą modzie „Moda – utopia. Haute couture w grafice”. Wiedeńskie Muzeum Sztuki Użytkowej (MAK) zaprasza na niecodzienną wystawę, która dokumentuje fenomen europejskiej grafiki dotyczący mody począwszy od XV w., początki pism modowych jak również haute couture. Wystawa prezentuje 200 wybranych plakatów,

Polskim projektantom mody trudno się przebić na rynku. Konkurencja jest ogromna, a liczba konsumentów ograniczona

Macademian Girl

Polski rynek mody jest bardzo trudny i skomplikowany – uważa blogerka modowa Macademian Girl. Panuje na nim duża konkurencja, wielu projektantów próbuje swoich sił, ale nawet pomimo wybitnych zdolności nie każdy ma szansę się przebić i z sukcesem sprzedawać swoje pomysły. Według niej w modzie potrzebny jest powiew świeżości, dlatego rynek powinien wspierać młodych projektantów, którzy swoją kreatywnością i nowymi

Polskim projektantom mody trudno się przebić na rynku. Konkurencja jest ogromna, a liczba konsumentów ograniczona

Polski rynek mody jest bardzo trudny i skomplikowany – uważa blogerka modowa Macademian Girl. Panuje na nim duża konkurencja, wielu projektantów próbuje swoich sił, ale nawet pomimo wybitnych zdolności nie każdy ma szansę się przebić i z sukcesem sprzedawać swoje pomysły. Według niej w modzie potrzebny jest powiew świeżości, dlatego rynek powinien wspierać młodych projektantów, którzy swoją kreatywnością i nowymi

Zapraszamy na pierwsze warsztaty PRAWO W MODZIE

Plakat - Prawo w modzie

Fashion Project – organizacja zajmująca się modą, sztuką i dizajnem – zaprasza do udziału w pierwszych Warsztatach PRAWO W MODZIE. Co przygotowano dla uczestników? Podczas zajęć prowadzonych przez specjalistę omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące wykorzystania wizerunku, ochrony dóbr w branży mody czy samej marki. Uczestnikom przybliżone zostaną kwestie dotyczące ochrony własnych projektów, koncepcji, reklamy oraz zagadnień

Zapraszamy na pierwsze warsztaty PRAWO W MODZIE

Fashion Project – organizacja zajmująca się modą, sztuką i dizajnem – zaprasza do udziału w pierwszych Warsztatach PRAWO W MODZIE. Co przygotowano dla uczestników? Podczas zajęć prowadzonych przez specjalistę omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące wykorzystania wizerunku, ochrony dóbr w branży mody czy samej marki. Uczestnikom przybliżone zostaną kwestie dotyczące ochrony własnych projektów, koncepcji, reklamy oraz zagadnień

Scroll to Top
Scroll to Top