młodzież

Bezpieczne Piosenki!

Płyta „Bezpieczne Piosenki” skierowana jest zarówno do najmłodszych słuchaczy jak i młodzieży. Problematyka poruszana w tekstach utworów dotyczy zagrożeń, które pojawiają się już w wieku przedszkolnym (ufanie nieznajomym, zabawa ogniem, dotykanie obcych zwierząt, zabawa przedmiotami pod napięciem, stąpanie po kruchym lodzie), wczesnoszkolnym (brawura nad wodą, bezmyślność w internecie, nadmierny hałas) oraz gimnazjalnym (jazda autostopem, a […]

Bezpieczne Piosenki!

Płyta „Bezpieczne Piosenki” skierowana jest zarówno do najmłodszych słuchaczy jak i młodzieży. Problematyka poruszana w tekstach utworów dotyczy zagrożeń, które pojawiają się już w wieku przedszkolnym (ufanie nieznajomym, zabawa ogniem, dotykanie obcych zwierząt, zabawa przedmiotami pod napięciem, stąpanie po kruchym lodzie), wczesnoszkolnym (brawura nad wodą, bezmyślność w internecie, nadmierny hałas) oraz gimnazjalnym (jazda autostopem, a

Gumka na mieście

Nigdy nie wiadomo, jak skończy się wyjście na miasto, a prezerwatywa nie jest ciężka. Kampanię skierowaną do nastolatków, którzy wybierają się wieczorem na miasto zorganizował Urząd Miasta Manchester, przy udziale swojej wewnętrznej agencji reklamowej M.Four. Kampania wspierała stronę internetową „Any plans tonight?” (Jakieś plany na wieczór?), której misją jest zapewnianie darmowych porad oraz antykoncepcji, nawet

Gumka na mieście

Nigdy nie wiadomo, jak skończy się wyjście na miasto, a prezerwatywa nie jest ciężka. Kampanię skierowaną do nastolatków, którzy wybierają się wieczorem na miasto zorganizował Urząd Miasta Manchester, przy udziale swojej wewnętrznej agencji reklamowej M.Four. Kampania wspierała stronę internetową „Any plans tonight?” (Jakieś plany na wieczór?), której misją jest zapewnianie darmowych porad oraz antykoncepcji, nawet

Walka z przemocą wśród dzieci i młodzieży

Wystartowała pierwsza ogólnopolska kampania edukacyjno-społeczna: „Bezpieczeństwo w szkole dzięki edukacji prawnej”. Ambasadorem akcji została sędzia Anna Maria Wesołowska, a patronem medialnym m.in. NK. Według badania przeprowadzonego przez Stowarzyszenie Uniwersytetu Dziecięcego UNIKIDS, aż 82 proc. rodziców przyznaje, że ich dziecko doświadczyło w szkole przemocy fizycznej lub szykan ze strony rówieśników. Jednak tylko 15 proc. z nich

Walka z przemocą wśród dzieci i młodzieży

Wystartowała pierwsza ogólnopolska kampania edukacyjno-społeczna: „Bezpieczeństwo w szkole dzięki edukacji prawnej”. Ambasadorem akcji została sędzia Anna Maria Wesołowska, a patronem medialnym m.in. NK. Według badania przeprowadzonego przez Stowarzyszenie Uniwersytetu Dziecięcego UNIKIDS, aż 82 proc. rodziców przyznaje, że ich dziecko doświadczyło w szkole przemocy fizycznej lub szykan ze strony rówieśników. Jednak tylko 15 proc. z nich

Scroll to Top
Scroll to Top