marki modowe

Letni lookbook Tova – Natural Summer 2016

lookbook tova

Letni lookbook Tova – Natural Summer 2016 to głównie świetliste pastele, nierzadko łączone z mocnymi, intensywnymi barwami. W nowej kolekcji znajdziecie lejące się tkaniny i charakterystyczne dla marki kroje, które sprawiają, że te ubrania nadają się do noszenia zarówno na co dzień, jak i do stworzenia profesjonalnej, biurowej stylizacji. Tova nie boi się eksperymentować  z wzorami i koronkami, […]

Letni lookbook Tova – Natural Summer 2016

Letni lookbook Tova – Natural Summer 2016 to głównie świetliste pastele, nierzadko łączone z mocnymi, intensywnymi barwami. W nowej kolekcji znajdziecie lejące się tkaniny i charakterystyczne dla marki kroje, które sprawiają, że te ubrania nadają się do noszenia zarówno na co dzień, jak i do stworzenia profesjonalnej, biurowej stylizacji. Tova nie boi się eksperymentować  z wzorami i koronkami,

Rafał Maślak w najnowszej kampanii marki Terranova!

Rafał Maślak Terranova

Rafał Maślak, Mister Polski 2014 i 3 v-ce Mister International został twarzą włoskiej marki odzieżowej Terranova! Przez kolejny rok Rafał będzie promował odzież i dodatki marki, która jest uwielbiana przez nastolatków, ze względu na zgodność z trendami i atrakcyjne ceny. Rafał Maślak przykłada dużą wagę do swoich stylizacji- są zawsze perfekcyjnie dopasowane nie tylko do

Rafał Maślak w najnowszej kampanii marki Terranova!

Rafał Maślak, Mister Polski 2014 i 3 v-ce Mister International został twarzą włoskiej marki odzieżowej Terranova! Przez kolejny rok Rafał będzie promował odzież i dodatki marki, która jest uwielbiana przez nastolatków, ze względu na zgodność z trendami i atrakcyjne ceny. Rafał Maślak przykłada dużą wagę do swoich stylizacji- są zawsze perfekcyjnie dopasowane nie tylko do

Kolekcja Malubi – nowej polskiej marki modowej

Malubi

Kolekcja Malubi na obecny sezon to starannie wyselekcjonowane trendy, które będą obowiązywać w nadchodzących miesiącach. Odpowiednio dopasowane kroje podkreślające wysublimowany charakter kobiety sprawiają, że całość kolekcji jest spójna i dowolnie można łączyć jej elementy. Głównym motywem przewodnim jest tutaj jeden z najbardziej dostojnych kolorów jakim jest khaki, który dodaje kobiecości i sensualności do casualowego stylu

Kolekcja Malubi – nowej polskiej marki modowej

Kolekcja Malubi na obecny sezon to starannie wyselekcjonowane trendy, które będą obowiązywać w nadchodzących miesiącach. Odpowiednio dopasowane kroje podkreślające wysublimowany charakter kobiety sprawiają, że całość kolekcji jest spójna i dowolnie można łączyć jej elementy. Głównym motywem przewodnim jest tutaj jeden z najbardziej dostojnych kolorów jakim jest khaki, który dodaje kobiecości i sensualności do casualowego stylu

Ju Lovi – nowa marka na modowym rynku

Ju Lovi

Ju Lovi to nowa marka, która powstała z myślą o współczesnych kobietach, które cenią modę w bardzo kobiecym wymiarze. Ulotność, subtelność i zwiewność to obok wygody i funkcjonalności największe wartości, a także atuty marki. Ju Lovi to piękne formy ze szlachetnych materiałów, w których kobiety wyglądają zmysłowo i eterycznie. Ubrania podkreślają smukłość kobiecej sylwetki, dodając

Ju Lovi – nowa marka na modowym rynku

Ju Lovi to nowa marka, która powstała z myślą o współczesnych kobietach, które cenią modę w bardzo kobiecym wymiarze. Ulotność, subtelność i zwiewność to obok wygody i funkcjonalności największe wartości, a także atuty marki. Ju Lovi to piękne formy ze szlachetnych materiałów, w których kobiety wyglądają zmysłowo i eterycznie. Ubrania podkreślają smukłość kobiecej sylwetki, dodając

Edyta Zając twarzą wiosennej kampanii marki Le Désir

Edyta Zając for Le Desir

Marka Le Désir pewnym krokiem wkroczyła na polski rynek mody w 2014 roku. Twarzą wiosennej kampanii wizerunkowej została Edyta Zając. Najnowsza kolekcja stworzona przez Magdę Wizner utrzymana jest w najmodniejszych, według Instytutu Pantone, kolorach na 2016 rok: Rose Quartz – subtelny róż oraz Serenity – chłodny odcień koloru niebieskiego. W portfolio Le Désir znajdują się ultra

Edyta Zając twarzą wiosennej kampanii marki Le Désir

Marka Le Désir pewnym krokiem wkroczyła na polski rynek mody w 2014 roku. Twarzą wiosennej kampanii wizerunkowej została Edyta Zając. Najnowsza kolekcja stworzona przez Magdę Wizner utrzymana jest w najmodniejszych, według Instytutu Pantone, kolorach na 2016 rok: Rose Quartz – subtelny róż oraz Serenity – chłodny odcień koloru niebieskiego. W portfolio Le Désir znajdują się ultra

Inspirujące kobiety na sto lat marki Keds

sto lat marki Keds

Keds hucznie świętuje swoje okrągłe urodziny. Z tej okazji zaprosił do współpracy silne, przedsiębiorcze i inspirujące kobiety. Tak powstała grupa „Keds® Collective”, której przedstawicielki zostały ambasadorkami marki i wystąpiły w jej kampanii na wiosnę i lato 2016. Piosenkarki Ciara oraz Tori Kelly, aktorka Allison Williams i modelka Cailin Russo to niezwykłe kobiety, których dokonania zostały

Inspirujące kobiety na sto lat marki Keds

Keds hucznie świętuje swoje okrągłe urodziny. Z tej okazji zaprosił do współpracy silne, przedsiębiorcze i inspirujące kobiety. Tak powstała grupa „Keds® Collective”, której przedstawicielki zostały ambasadorkami marki i wystąpiły w jej kampanii na wiosnę i lato 2016. Piosenkarki Ciara oraz Tori Kelly, aktorka Allison Williams i modelka Cailin Russo to niezwykłe kobiety, których dokonania zostały

Scroll to Top
Scroll to Top