marketing

Polacy wydadzą na walentynki nawet 1,5 mld zł!

walentynki prezenty

Polacy polubili święto zakochanych. Nie obchodzą go hucznie, raczej kameralnie, ale rosną walentynkowe budżety Polaków. To okazja dla handlowców, którzy po okresie styczniowego spowolnienia liczą na wzrost liczby klientów. Nie ma więc co liczyć na promocyjne ceny najpopularniejszych w to święto kwiatów, słodyczy i perfum. Szacuje się, że na prezenty i świętowanie dnia zakochanych Polacy mogą wydać nawet 1,5 mld […]

Polacy wydadzą na walentynki nawet 1,5 mld zł!

Polacy polubili święto zakochanych. Nie obchodzą go hucznie, raczej kameralnie, ale rosną walentynkowe budżety Polaków. To okazja dla handlowców, którzy po okresie styczniowego spowolnienia liczą na wzrost liczby klientów. Nie ma więc co liczyć na promocyjne ceny najpopularniejszych w to święto kwiatów, słodyczy i perfum. Szacuje się, że na prezenty i świętowanie dnia zakochanych Polacy mogą wydać nawet 1,5 mld

Lux Med nawiązał współpracę z Klubem Gaja w ramach 12. edycji Święta Drzewa

na Polu Mokotowskim

Od połowy września startuje proekologiczna akcja sieci prywatnej opieki zdrowotnej LUX MED, wykorzystująca niespotykane do tej pory na polskim rynku nośniki. Są nimi mini billboardy. które z dokładnością odwzorowują tradycyjne billboardy. Zostały wykonane w skali 1:12, z zachowaniem wszystkich szczegółów. W 8 parkach w Polsce pojawi się ponad 130 minibillboardów, które przekonują do szanowania zieleni.

Lux Med nawiązał współpracę z Klubem Gaja w ramach 12. edycji Święta Drzewa

Od połowy września startuje proekologiczna akcja sieci prywatnej opieki zdrowotnej LUX MED, wykorzystująca niespotykane do tej pory na polskim rynku nośniki. Są nimi mini billboardy. które z dokładnością odwzorowują tradycyjne billboardy. Zostały wykonane w skali 1:12, z zachowaniem wszystkich szczegółów. W 8 parkach w Polsce pojawi się ponad 130 minibillboardów, które przekonują do szanowania zieleni.

Warsztaty komunikacji i marketingu mody i designu

na Polu Mokotowskim

Warsztaty komunikacji i marketingu mody i designu Polish Fashion Industry 26-27 października 2013r. Pierwsza edycja warsztatów z obszaru zarządzania modą i designem organizowana przez Polish Fashion Industry. Warsztaty komunikacji i marketingu mody i designu, to pierwszy temat nowego cyklu warsztatów organizowanych przez Polish Fashion Industry. Warsztaty odbędą się w dniach 26-27 października 2013 r. (weekend)

Warsztaty komunikacji i marketingu mody i designu

Warsztaty komunikacji i marketingu mody i designu Polish Fashion Industry 26-27 października 2013r. Pierwsza edycja warsztatów z obszaru zarządzania modą i designem organizowana przez Polish Fashion Industry. Warsztaty komunikacji i marketingu mody i designu, to pierwszy temat nowego cyklu warsztatów organizowanych przez Polish Fashion Industry. Warsztaty odbędą się w dniach 26-27 października 2013 r. (weekend)

MODA 2.0.

na Polu Mokotowskim

24 maja o godz. 17 w Budynku Starego BUW-u (s.110) na Uniwersytecie Warszawskim odbędzie się konferencja naukowa pt. Moda 2.0. Tematem spotkania będzie potencjał rynkowy mediów społecznościowych w sektorze mody. Wydarzenie jest częścią międzynarodowego projektu badawczego Uniwersytetu Warszawskiego i FashionInstitute of Technology (Nowy Jork). Organizatorem jest Koło Naukowe Dziennikarstwa i PR Mody UW. Kryzys mediów drukowanych i jednoczesny rozwój Internetu

MODA 2.0.

24 maja o godz. 17 w Budynku Starego BUW-u (s.110) na Uniwersytecie Warszawskim odbędzie się konferencja naukowa pt. Moda 2.0. Tematem spotkania będzie potencjał rynkowy mediów społecznościowych w sektorze mody. Wydarzenie jest częścią międzynarodowego projektu badawczego Uniwersytetu Warszawskiego i FashionInstitute of Technology (Nowy Jork). Organizatorem jest Koło Naukowe Dziennikarstwa i PR Mody UW. Kryzys mediów drukowanych i jednoczesny rozwój Internetu

Retail Marketing Forum rośnie w siłę

na Polu Mokotowskim

Szósta edycja Retail Marketing Forum pokazała, że impreza ma coraz silniejszą pozycję na rynku wydarzeń dla sieci handlowych i stanowi ważną platformę komunikacyjną między retailem a dostawcami nowoczesnych narzędzi wspomagających marketing i sprzedaż. W tym roku forum zanotowało znowu wzrost liczby uczestników. 23 kwietnia 2013 r. w Warszawie odbyła się szósta edycja organizowanego przez firmę

Retail Marketing Forum rośnie w siłę

Szósta edycja Retail Marketing Forum pokazała, że impreza ma coraz silniejszą pozycję na rynku wydarzeń dla sieci handlowych i stanowi ważną platformę komunikacyjną między retailem a dostawcami nowoczesnych narzędzi wspomagających marketing i sprzedaż. W tym roku forum zanotowało znowu wzrost liczby uczestników. 23 kwietnia 2013 r. w Warszawie odbyła się szósta edycja organizowanego przez firmę

Rekordowa frekwencja na Retail Marketing Forum

na Polu Mokotowskim

Ponad sto dwadzieścia osób wzięło udział w 5. Retail Marketing Forum, wydarzeniu dla sieci handlowych. Organizatorzy zanotowali 15 procentowy wzrost liczby uczestników. 17 kwietnia 2012 roku menadżerowie sieci handlowych spotkali się na 5. edycji Retail Marketing Forum. Wydarzenie, zorganizowane przez wydawnictwo Promedia w Adgar Plaza w Warszawie, przyciągnęło ponad sto dwadzieścia osób – głównie szefów

Rekordowa frekwencja na Retail Marketing Forum

Ponad sto dwadzieścia osób wzięło udział w 5. Retail Marketing Forum, wydarzeniu dla sieci handlowych. Organizatorzy zanotowali 15 procentowy wzrost liczby uczestników. 17 kwietnia 2012 roku menadżerowie sieci handlowych spotkali się na 5. edycji Retail Marketing Forum. Wydarzenie, zorganizowane przez wydawnictwo Promedia w Adgar Plaza w Warszawie, przyciągnęło ponad sto dwadzieścia osób – głównie szefów

Scroll to Top
Scroll to Top