konsumenci

Niektóre zabawki zawierają groźne dla zdrowia i życia substancje chemiczne!

zabawki groźne dla zdrowia

Na ponad 2,5 tys. skontrolowanych zabawek Inspekcja Handlowa zakwestionowała bezpieczeństwo 36 proc. z nich. Najczęściej uwagi dotyczyły niewłaściwego oznakowania, ale w 7 proc. zastrzeżenia dotyczyły konstrukcji i materiałów, z których wykonano produkty. Eksperci ostrzegają przez zabawkami, które zawierają szkodliwe dla zdrowia substancje chemiczne i mogą powodować nawet nowotwory. Radzą, by zwracać uwagę na możliwość uszkodzeń mechanicznych. Wśród tych 7 proc. zakwestionowanych zabawek […]

Niektóre zabawki zawierają groźne dla zdrowia i życia substancje chemiczne!

Na ponad 2,5 tys. skontrolowanych zabawek Inspekcja Handlowa zakwestionowała bezpieczeństwo 36 proc. z nich. Najczęściej uwagi dotyczyły niewłaściwego oznakowania, ale w 7 proc. zastrzeżenia dotyczyły konstrukcji i materiałów, z których wykonano produkty. Eksperci ostrzegają przez zabawkami, które zawierają szkodliwe dla zdrowia substancje chemiczne i mogą powodować nawet nowotwory. Radzą, by zwracać uwagę na możliwość uszkodzeń mechanicznych. Wśród tych 7 proc. zakwestionowanych zabawek

Polscy konsumenci i ich postawy wobec świadomego konsumpcjonizmu

konsumenci i ich postawy

Global Havas PR Collective opublikował niedawno raport “BeCAUSE It Matters” analizujący stosunek konsumentów do kwestii związanych ze zrównoważoną konsumpcją i odpowiedzialnym biznesem. Wyniki sondażu przeprowadzonego w Polsce wskazują, że choć na naszym rynku istnieje duża grupa deklarowanych odpowiedzialnych konsumentów, dla wielu to atrakcyjna cena ma kluczowe znaczenie przy dokonywaniu wyborów zakupowych. W raportach o ogólnoświatowym

Polscy konsumenci i ich postawy wobec świadomego konsumpcjonizmu

Global Havas PR Collective opublikował niedawno raport “BeCAUSE It Matters” analizujący stosunek konsumentów do kwestii związanych ze zrównoważoną konsumpcją i odpowiedzialnym biznesem. Wyniki sondażu przeprowadzonego w Polsce wskazują, że choć na naszym rynku istnieje duża grupa deklarowanych odpowiedzialnych konsumentów, dla wielu to atrakcyjna cena ma kluczowe znaczenie przy dokonywaniu wyborów zakupowych. W raportach o ogólnoświatowym

LOYD Tea: ulubiona herbata Polaków

LOYD Tea Superbrands

Należąca do grupy Mokate marka Loyd otrzymała wyróżnienie Superbrands Created in Poland 2013. Tytuł został przyznany markom, które powstały w Polsce, a wyboru dokonali sami konsumenci. Badanie, które wyłoniło laureatów przeprowadziła Pracownia Badawcza GfK Polonia na próbie 15 tysięcy respondentów. Organizacja Superbrands powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii, a 10 lat później pojawiała się

LOYD Tea: ulubiona herbata Polaków

Należąca do grupy Mokate marka Loyd otrzymała wyróżnienie Superbrands Created in Poland 2013. Tytuł został przyznany markom, które powstały w Polsce, a wyboru dokonali sami konsumenci. Badanie, które wyłoniło laureatów przeprowadziła Pracownia Badawcza GfK Polonia na próbie 15 tysięcy respondentów. Organizacja Superbrands powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii, a 10 lat później pojawiała się

Scroll to Top
Scroll to Top