konferencje

„Szyte na miarę”!

fashion

Moda i e-commerce to w tej chwili nierozerwalne połączenie. Trudno wyobrazić sobie dobrze prosperującą firmę bez rozwiązań pomagających sprostać gustom i preferencjom klienta. Branża modowa to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi na rynku, więc aby sprostać jego wymaganiom konieczne jest śledzenie nowych rozwiązań – „szytych na miarę” pozwalających na wyprzedzenie konkurencji i dostosowanie się […]

„Szyte na miarę”!

Moda i e-commerce to w tej chwili nierozerwalne połączenie. Trudno wyobrazić sobie dobrze prosperującą firmę bez rozwiązań pomagających sprostać gustom i preferencjom klienta. Branża modowa to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi na rynku, więc aby sprostać jego wymaganiom konieczne jest śledzenie nowych rozwiązań – „szytych na miarę” pozwalających na wyprzedzenie konkurencji i dostosowanie się

Lato z Wenusjankami, czyli lipcowa konferencja w stolicy

konferencja wenusjanki

Wakacyjna konferencja kobiet aktywnych za nami. Było niezwykle inspirująco i kobieco, a atmosfera relaksu i lata udzieliła się wszystkim zgromadzonym. Pierwszy dzień lipca upłynął pod znakiem pasji i doświadczenia. Wśród zaproszonych gości znaleźli się Ci, którzy mogą pochwalić się swoimi dokonaniami i niezwykłymi zainteresowaniami. Jako pierwszy wystąpił młody fotograf i filmowiec Maciej Margas, którego film

Lato z Wenusjankami, czyli lipcowa konferencja w stolicy

Wakacyjna konferencja kobiet aktywnych za nami. Było niezwykle inspirująco i kobieco, a atmosfera relaksu i lata udzieliła się wszystkim zgromadzonym. Pierwszy dzień lipca upłynął pod znakiem pasji i doświadczenia. Wśród zaproszonych gości znaleźli się Ci, którzy mogą pochwalić się swoimi dokonaniami i niezwykłymi zainteresowaniami. Jako pierwszy wystąpił młody fotograf i filmowiec Maciej Margas, którego film

Anti Aging, główny nurt usług beauty

Anti Aging

24 marca 2014 r. w Warszawie w hotelu InterContinental odbyła się konferencja prasowa organizowana przez markę My Beauty System, którą poprowadziła Magda Steczkowska. W jej trakcie eksperci zaproszeni do udziału w tym wydarzeniu, zaprezentowali najnowsze trendy anti aging w szeroko pojmowanej branży kosmetycznej tj. : Prof. dr hab. Marcin Molski – „Suplementy dla urody i

Anti Aging, główny nurt usług beauty

24 marca 2014 r. w Warszawie w hotelu InterContinental odbyła się konferencja prasowa organizowana przez markę My Beauty System, którą poprowadziła Magda Steczkowska. W jej trakcie eksperci zaproszeni do udziału w tym wydarzeniu, zaprezentowali najnowsze trendy anti aging w szeroko pojmowanej branży kosmetycznej tj. : Prof. dr hab. Marcin Molski – „Suplementy dla urody i

Sustainable art – sztuka wobec potrzeby zrównoważonego rozwoju

Anti Aging

Sustainable art sztuka wobec potrzeby zrównoważonego rozwoju 20.11.2013 – 13.12.2013 Studio BWA, ul. Ruska 46a/13, Wrocław Wernisaż: 20.11.2013, środa, godz. 20.30 galeria czynna: od wtorku do piątku, godz. 16-19 Artyści: Leszek Golec & Tatiana Czekalska, Milan Kohout, Piotr C. Kowalski & Joanna Janiak, Cecylia Malik, Grupa Val: Oleg Hryszczenko, Andrij Sakun, Kostiantyn Marcenkiwski, Olena Staranczuk Kuratorka: Patrycja

Sustainable art – sztuka wobec potrzeby zrównoważonego rozwoju

Sustainable art sztuka wobec potrzeby zrównoważonego rozwoju 20.11.2013 – 13.12.2013 Studio BWA, ul. Ruska 46a/13, Wrocław Wernisaż: 20.11.2013, środa, godz. 20.30 galeria czynna: od wtorku do piątku, godz. 16-19 Artyści: Leszek Golec & Tatiana Czekalska, Milan Kohout, Piotr C. Kowalski & Joanna Janiak, Cecylia Malik, Grupa Val: Oleg Hryszczenko, Andrij Sakun, Kostiantyn Marcenkiwski, Olena Staranczuk Kuratorka: Patrycja

MODA 2.0.

Anti Aging

24 maja o godz. 17 w Budynku Starego BUW-u (s.110) na Uniwersytecie Warszawskim odbędzie się konferencja naukowa pt. Moda 2.0. Tematem spotkania będzie potencjał rynkowy mediów społecznościowych w sektorze mody. Wydarzenie jest częścią międzynarodowego projektu badawczego Uniwersytetu Warszawskiego i FashionInstitute of Technology (Nowy Jork). Organizatorem jest Koło Naukowe Dziennikarstwa i PR Mody UW. Kryzys mediów drukowanych i jednoczesny rozwój Internetu

MODA 2.0.

24 maja o godz. 17 w Budynku Starego BUW-u (s.110) na Uniwersytecie Warszawskim odbędzie się konferencja naukowa pt. Moda 2.0. Tematem spotkania będzie potencjał rynkowy mediów społecznościowych w sektorze mody. Wydarzenie jest częścią międzynarodowego projektu badawczego Uniwersytetu Warszawskiego i FashionInstitute of Technology (Nowy Jork). Organizatorem jest Koło Naukowe Dziennikarstwa i PR Mody UW. Kryzys mediów drukowanych i jednoczesny rozwój Internetu

Polskie kosmetyki za granicą

Anti Aging

Trzyletni program promocji branży kosmetycznej na rynkach zagranicznych został oficjalnie otwarty w piątek 14 września 2012 w Warszawie. Jest on częścią szerszego projektu Ministerstwa Gospodarki, który zakłada, że dzięki wsparciu 15 wybranych polskich branż na całym świecie promowana ma być polska gospodarka. Projekt dla branży kosmetycznej prowadzi agencja SPC House of Media. Zorganizuje ona ponad 30

Polskie kosmetyki za granicą

Trzyletni program promocji branży kosmetycznej na rynkach zagranicznych został oficjalnie otwarty w piątek 14 września 2012 w Warszawie. Jest on częścią szerszego projektu Ministerstwa Gospodarki, który zakłada, że dzięki wsparciu 15 wybranych polskich branż na całym świecie promowana ma być polska gospodarka. Projekt dla branży kosmetycznej prowadzi agencja SPC House of Media. Zorganizuje ona ponad 30

Scroll to Top
Scroll to Top